فرماندار ساری گفت : از انتقاد شفاف خبرنگاران ولو این که گاهی موضوع مورد انتقاد خارج از حیطه وظایف و اختیار ما باشد استقبال می‌کنیم چون باعث می‌شود تا مشکلی از جامعه حل شود.
کد خبر: ۸۸۴۷۴۸
تاریخ انتشار: ۱۶ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۴:۲۱ 06 August 2020

 

 عباسعلی رضایی روز پنج شنبه در آیین تجلیل از خبرنگاران ساروی افزود : با این رویکرد هیچ مدیر شهرستانی در ساری حق شکایت از خبرنگاران را به بهانه انتقاد ولو این که در حیطه وظایفش نبوده، ندارد.

وی گفت : خبرنگاران نقش مهمی در آگاه سازی جامعه و انعکاس مسایل و مشکلات مردم به مسئولان دارند و ما از این رویه رسانه ها استقبال خواهیم کرد و آن را در راستای توسعه و پیشرفت شهرستانی می دانیم.
فرماندار ساری اظهارداشت : رسانه و خبرنگاران در تمام حوزه ها کمک کار مسئولان بوده اند و این عملکردشان در همه گیری ویروس کرونا بویژه اطلاع رسانی نسبت به تهدید و آسیب این ویروس بیش از گذشته خود را نشان داده است.
رضایی افزود : با وجود گذشت حدود 6 ماه از همه گیری ویروس کرونا به خصوص در موج دوم آن ، ما همچنان در وضعیت قرمز کرونایی قرار داریم با این که در شهرستان ساری آمار بستری بیماران مشکوک به کووید - 19 در بیمارستان ها طی چند روز گذشته کاهش داشته است.

وی ادامه داد : خبرنگاران و رسانه ها باید همچنان در اطلاع رسانی مناسب و آگاه سازی مردم نسبت به رعایت پروتکل های بهداشتی و استفاده از ماسک به فعالیتشان ادامه دهند تا بتوانیم این دوره همه گیری را پشت سر بگذاریم.
در پایان این نشست از تعدادی از خبرنگاران شهرستان ساری قدردانی شد.

ایرنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار