کد خبر: ۸۸۵۰۰۸
تاریخ انتشار: ۱۷ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۴:۵۹ 07 August 2020
محمد یاری خواستار رسیدگی ویژه و تخصیص اعتبار برای پروژه ۱۹ ساله سالن آمفی تئاتر اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی این شهرستان شد.
 

 

تابناک/به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از رضوانشهر، «حسن محمد یاری» شامگاه (پنج‌شنبه، 16 مرداد) در دیدار از روند پیشرفت پروژه سالن آمفی تئاتر مجتمع فرهنگ و ارشاد اسلامی رضوانشهر گفت: وضعیت این پروژه به‌صورت مکتوب برای بررسی گزارش شود تا اعتبارات لازم برای پایان این پروژه جذب و تخصیص یابد.

 

نماینده مردم تالش، رضوانشهر و ماسال با ابراز تاسف از طولانی شدن روند تکمیل پروژه ابراز امیدواری کرد: با تخصیص اعتبارات لازم به‌زودی شاهد بهره برداری از این پروژه باشیم.

 

محمد مهدی مظفری فرماندار رضوانشهر نیز در این بازدید گفت: سال گذشته حدود یک میلیارد تومان برای اتمام این پروژه در نظر گرفته شد که از این مقدار تنها 200 میلیون تومان تخصیص یافت.

 

رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی رضوانشهر نیز گزارشی از وضعیت این سالن ارائه کرد و گفت: در صورت تخصیص اعتبار لازم پیمانکار پروژه آمادگی دارد ظرف سه ماه سالن را به ارشاد تحویل دهد.

 

مجید شافعی یاد آور شد: در حال حاضر یکی از اتاق‌های (حدود 60 متری ) مجتمع اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی این شهر برای اجرای تئاتر، رونمایی از کتاب و نمایش فیلم اختصاص یافته که در شان مردم هنردوست رضوانشهر نیست.

 

وی خاطرنشان کرد: متاسفانه این سالن از زمان احداث مجتمع از سال ۸۱ به مدت حدود ۱۹ سال نیمه تمام مانده و هنوز به بهره‌برداری نرسیده، در حال فرسوده شدن است.

 

شافعی تاکید کرد:  ساخت این مجتمع را اداره کل راه و شهرسازی برعهده دارد و مجموعه ارشاد نقشی در ساخت ندارد و صرفا بهره بردار است.

 

گفتنی است، سالن آمفی تئاتر رضوانشهر با۸۵ درصد پیشرفت فیزیکی و ظرفیت۳۵۰ نفر، دارای سالن، بالکن و سن استاندارد بوده و طراحی آن به گونه ای است که می توان از آن به‌عنوان سینما، تئاتر و سالن اجتماعات استفاده کرد ولی با گذشت سالها همچنان با مشکل تامین اعتبار مواجه است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار