به گفته مدیرکل مدیریت بحران استان کرمانشاه، ورود کامیون‌های حامل مواد سوختی و اشتعال‌زا، بجز کامیون‌هایی که بنزین، گازوئیل و نفت مورد نیاز شهرها را تامین می‌کنند، به درون شهرهای استان کرمانشاه ممنوع شد.
کد خبر: ۸۸۵۵۰۵
تاریخ انتشار: ۱۹ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۵:۱۵ 09 August 2020

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل از ایسنا،جلیل بالایی ، با اشاره به حادثه آتش‌سوزی چند روز قبل در یکی از پارکینگ‌های شهر کرمانشاه و تصمیماتی که برای پیشگیری از حوادث مشابه در نظر گرفته شده، گفت: بر اساس این دستور که هفته گذشته از سوی استاندار به کلیه دستگاه‌های مربوطه ابلاغ شد، از این پس ورود کامیون‌های حمل مواد سوختی و شیمیایی خطرناک که قابلیت اشتعال داشته باشند، به داخل شهرهای استان ممنوع است.

وی ادامه داد: مسئولیت ممانعت از ورود این کامیون‌ها به داخل شهر بر عهده پلیس راه و پلیس راهور است.

به گفته مدیرکل مدیریت بحران استان کرمانشاه، این کامیون‌ها حق خواب در پارکینگ‌های داخل شهری را هم ندارند.

بالایی با بیان اینکه کامیون‌هایی که بنزین، نفت و گازوئیل مورد نیاز شهرها را تامین می‌کنند و کامیون‌های حمل سوخت از پالایشگاه کرمانشاه از این موضوع مسثتنی هستند، تاکید کرد: این تصمیم عمدتا برای کامیون‌های ترانزیت سوخت و مواد شیمیایی قابل اشتعال است.

مدیرکل مدیریت بحران استان کرمانشاه خاطرنشان کرد: از سوی دیگر سازمان صمت استان نیز مکلف شد برای صدور مجوز به پارکینگ‌های درون شهر حتما از سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری استعلام بگیرد و بر اساس اظهار نظر آنان نسبت به استقرار تجهیزات مورد نیاز اطفاء حریق در تمام پارکینگ‌ها اقدام شود.

بالایی اضافه کرد: به علاوه مسئولیت نظارت بر عدم پذیرش کامیون‌های حامل مواد سوختی و خطرناک در پارکینگ‌های سطح شهرهای استان کرمانشاه نیز با سازمان صمت است.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار