کد خبر: ۸۸۵۵۹۳
تاریخ انتشار: ۱۹ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۸:۰۲ 09 August 2020
تابناک/سرمربی تیم فوتبال شهرداری آستارا با بیان اینکه این تیم در آستانه یک صعود تاریخی به لیگ دسته یک کشوری قرار دارد، گفت: هیأت فوتبال استان گیلان هیچ حمایتی از تیم فوتبال شهرداری آستارا نکرده و این تیم بدون حامی در حال صعود به لیگ دسته یک کشوری است.
اشجاری: هیأت فوتبال گیلان از شهرداری آستارا هیچ حمایتی نکرده است

به گزارش خبرگزاری فارس از آستارا، حسن اشجاری بعد‌ازظهر امروز در نشست خبری با خبرنگاران این شهرستان در محل هیأت فوتبال شهرستان آستارا اظهار کرد: هیأت فوتبال استان گیلان هیچ حمایتی از تیم فوتبال شهرداری آستارا نکرده و این تیم بدون حامی در حال صعود به لیگ دسته یک کشوری است.

سرمربی تیم فوتبال شهرداری آستارا با بیان اینکه تیم فوتبال شهرداری در آستانه یک صعود تاریخی است و این مهم، در طول تاریخ ممکن است دیگر اتفاق نیفتد، تصریح کرد: این تیم با ۴۲ گل‌زده بهترین خط حمله لیگ دسته دو کشوری را دارد و تمام تلاش ما در دو بازی باقی‌مانده کسب هر ۶ امتیاز است.

وی با اشاره به اینکه بودجه تیم فوتبال شهرداری با دیگر تیم‌های دسته دو کشوری قابل‌قیاس نیست، افزود: بودجه سالانه این تیم دومیلیارد تومان است که این مقدار بودجه برای تیم فوتبال شهرداری کافی نیست و از نماینده مردم آستارا در مجلس و دیگر مسئولین ارشد شهرستانی انتظار داریم از این تیم حمایت کنند.

بازیکنان تیم فوتبال شهرداری آستارا دو ماه حقوق نگرفته‌اند

مدیرعامل باشگاه فوتبال شهرداری آستارا نیز در نشست خبری با خبرنگاران این شهرستان در محل هیأت فوتبال شهرستان آستارا اظهار کرد: کادر فنی و بازیکنان شهرداری با کمترین امکانات در بازی‌های لیگ دسته دو کشوری حاضر شدند که این اقدام آن‌ها جای قدردانی دارد.

آرش بابلیان با بیان اینکه امیداوریم تیم فوتبال شهرداری آستارا با شکست دادن حریفان خود به لیگ دسته یک کشوری صعود کند، تصریح کرد: مردم شریف آستارا با شرایط کرونایی موجود از تیم فوتبال شهرداری حمایت کردند که امیدواریم در صورت دسته یکی‌شدن این تیم هدیه بزرگی به این مردم داده باشیم.  

مدیرعامل باشگاه فوتبال شهرداری آستارا با اشاره به اینکه دو ماه از حقوق بازیکنان تیم فوتبال شهرداری هنوز پرداخت نشده و آن‌ها تاکنون نسبت به این موضوع اعتراض نکرده‌اند، افزود: امیدواریم با مساعدت شهرداری، هیأت‌مدیره و اعضای شورای شهر این مشکل در آستانه صعود تیم به لیگ دسته یک کشوری برطرف شود.

بابلیان با اشاره به اینکه مشکل روشنایی زمین چمن باشگاه وحدت باعث شد تا تعدادی از بازی‌های تیم فوتبال شهرداری آستارا خارج از خانه برگزار شود، افزود: درخصوص برطرف کردن مشکل روشنایی باشگاه وحدت با رئیس اداره ورزش و جوان این شهرستان صحبت‌هایی صورت گرفته و ایشان قول هم‌کاری داده‌اند.  

پخش زنده ۳۰ درصد از بازی‌های شهرداری آستارا در لیگ دسته یک کشور

رئیس هیأت‌مدیره باشگاه شهرداری آستارا نیز در نشست خبری با خبرنگاران این شهرستان اظهار کرد: هزینه لیگ دسته یک کشوری از لیگ دو بسیار بیشتر بوده و تفاوت‌های زیادی بین این دو لیگ وجود دارد که در صورت دسته یکی‌شدن شهرداری، امتیازهای زیادی از قبل آن، عاید شهرستان می‌شود.

علی کارگر با بیان اینکه امسال قرار بود چند بازی تیم فوتبال شهرداری آستارا در لیگ دسته دو کشوری به صورت زنده از صداوسیمای مرکز استان گیلان پخش شود که این مهم به دلیل نبود منابع مالی تحقق نیافت، افزود: در صورت دسته یکی شدن این تیم و تأمین منابع مالی ۳۰ درصد از بازی‌ها پخش زنده خواهد بود.

به گزارش فارس، تیم فوتبال شهرداری آستارا با ۴۴ امتیاز از ۲۴ بازی در جایگاه دوم لیگ دسته دو کشوری قرار است که در صورت غلبه بر حریفان خود در هفته پایانی لیگ یعنی شهرداری همدان و کاسپین قزوین، شانس حضور در لیگ دسته یک کشور را خواهد داشت.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار