مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان مرکزی گفت : وقف همواره نیازمند اطلاع رسانی گسترده خبرنگاران است و انعکاس اخبار و گزارش های مبنی بر مشارکت مردم در امور خیریه تاثیر بسزایی در تداوم این مهم دارد.
کد خبر: ۸۸۵۶۳۵
تاریخ انتشار: ۱۹ مرداد ۱۳۹۹ - ۲۱:۲۹ 09 August 2020

 


به گزارش تابناک مرکزی،حجت الاسلام واحدی به مناسبت روز خبرنگار افزود:خبرنگاران نقش تاثیر گزاری در توسعه و شکوفایی امر وقف و امور خیریه دارند و امروز اگر میبینیم مردم عزیز در امور خیریه نگرش خوبی دارند به واسطه ی فعالیت های خوب و اثرگذار رسانه ها است.
وی یادآورشد: وقف همواره نیازمند اطلاع رسانی گسترده خبرنگاران است و انعکاس اخبار و گزارش های مبنی بر مشارکت مردم در امور خیریه ،تاثیر بسزایی در تداوم این مهم دارد.
حجت الاسلام واحدی با تاکید به اینکه مسئولان بدون حمایت و نقد این قشر از جامعه نمی توانند پیشرفت خوبی در انجام امور داشته باشند افزود:با همراهی خبرنگاران و انتشار فعالیت های صورت گرفته از طرف آن هاست که مردم در جریان امور انجام شده قرار میگیرند ‌.
وی ادامه داد:خوشبختانه فعالان عرصه خبر با بیان مشکلات و کمبود ها در عرصه های مختلف به ویژه وقف و امور خیریه،توانسته اند نقاط قوت و ضعف را به مسئولان نشان داده و با پیگیری های مستمر خود معضلات را برطرف کنند.
مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان مرکزی در پایان از زحمات بسیار موثر خبرنگاران در انعکاس اخبار قدردانی کرد و این روز را به تمامی زحمت کشان عرصه خبر و رسانه تبریک گفت.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار