مدیر آموزش مهارت‌های کار و دانش اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان ایلام:
مدیر آموزش مهارت‌های کار و دانش اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان ایلام گفت: بخش عملی سی و یکمین آزمون ادواری مراکز مهارت آموزی ۲۰ ، ۲۱ و۲۲ مرداد ماه سال جاری در ۴ حوزه با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی برگزار می شود.
کد خبر: ۸۸۶۲۰۳
تاریخ انتشار: ۲۱ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۱:۴۰ 11 August 2020

به گزارش تابناک ایلام؛ جمیل ملکشاهی، با بیان اینکه آزمون کتبی ساعت ۹ صبح تا ۱۹ عصر روز جمعه بیست و چهارم مرداد ماه به صورت مجازی برگزار می شود، اظهار کرد: این آزمون در رشته های گرافیک رایانه‌ای، تصویر سازی و جلوه های ویژه رایانه‌ای، چهره سازی، مدیریت برنامه ریزی و امور خانواده و طراحی و توسعه صفحات وب برگزار می شود.

وی گفت: بخش عملی سی و یکمین آزمون ادواری مراکز مهارت آموزی ۲۰ ، ۲۱ و۲۲ مرداد ماه سال جاری در ۴ حوزه ایلام، آبدانان، دهلران و هلیلان با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی برگزار می شود و تمهیدات لازم برای برگزاری این آزمون مطابق مصوبات ستاد مبارزه با کرونا اندیشیده شده است.

مدیر آموزش مهارت‌های کار و دانش اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان ایلام با بیان اینکه در آزمون جامع مجازی و عملی ۴۷۱ نفر و آزمون ادواری ۸ نفر شرکت کرده‌اند، تصریح کرد: در این آزمون در شهرستان ایلام ۱۳۷ نفر جامع و ۸ نفر ادواری (عملی)، در شهرستان آبدانان ۱۵۵ نفر (عملی)، در شهرستان دهلران ۱۵۵ نفر(عملی) و در شهرستان هلیلان ۴۱ نفر( عملی) شرکت کرده‌اند.

ملکشاهی با بیان اینکه در آزمون عملی ۴۹۶ نفر و در آزمون کتبی ۴۷۱ نفر شرکت کرده‌اند، خاطرنشان کرد: شرکت‌کنندگان بعد از آزمون کتبی در آزمون عملی نیز با حضور اساتید مجرب شرکت می کنند و به شرکت‌کنندگان در این آزمون، پس از کسب نمرات لازم، گواهینامه مهارت اعطا ‌شود.

وی خاطرنشان کرد: ارتقاء سطح آموزش‌های هنری، فراگیر شدن آموزش‌های مهارتی، ساماندهی و ایجاد بسترهای لازم برای جذب فارغ‌التحصیلان به بازار کار و اشتغال مولد در حوزه فرهنگ و هنر از اهداف برگزاری این آزمون است./ح

 

ایسنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار