رئیس اداره مشارکت های مردمی اداره کل آموزش و پرورش استان کرمانشاه گفت: آموزشگاه‌های زبان و علمی زیر نظر آموزش و پرورش در استان بازگشایی شده‌اند.
کد خبر: ۸۸۶۲۸۸
تاریخ انتشار: ۲۱ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۳:۳۵ 11 August 2020

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل از ایسنا،روح الله اعظمی  با بیان اینکه مجوز بازگشایی آموزشگاه‌های زبان و علمی را از ستاد کرونای استان گرفته‌ایم، گفت: این آموزشگاه‌ها بعد از وقفه چند ماهه به دلیل شیوع کرونا، با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی فعالیت خود را از اول همین هفته آغاز کرده‌اند.

وی ادامه داد: پیش بینی های لازم جهت حفظ سلامت دانش آموزان و کارکنان مراکز علمی و زبان از جمله ضدعفونی کردن محیط آموزشگاه‌ها، تامین مواد شوینده و ضدعفونی کننده به اندازه کافی، ایجاد فاصله گذاری اجتماعی در محل کلاس‌ها و یا سایر فضاهای فیزیکی، ارائه آموزش‌های لازم به مربیان، کارکنان و دانش آموزان جهت رعایت مسائل بهداشتی و سایر موارد مورد نیاز صورت گرفته است.

رئیس اداره مشارکت های مردمی اداره کل آموزش و پرورش استان کرمانشاه با تاکید بر ضرورت تهویه مناسب فضاهای فیزیکی، تجهیز سیستم‌های آبخوری، سرویس‌های بهداشتی به مواد شوینده مناسب در این آموزشگاه‌ها، گفت: چینش صندلی‌ها با رعایت فاصله 1.8 تا ۲ متر انجام و حداکثر ۵۰ درصد ظرفیت هر کلاس پذیرش خواهد شد.

وی اضافه کرد: استفاده از وسایل حفاظت فردی مانند دستکش و ماسک برای کارکنان و مربیان الزامی است و توصیه می‌شود دانش آموزان نیز حتما از وسایل شخصی و ماسک استفاده کنند.

اعظمی با بیان اینکه به آموزشگاه‌های زبان و علمی تاکید شده تا به طور مرتب نسبت به ضدعفونی و گندزایی اماکن خود اقدام کنند، گفت: از مربیان این آموزشگاه‌ها و خانواده‌ها می‌خواهیم تا از این موسسات بخواهند تا کلاس ها را با رعایت پروتکل‌های بهداشتی برقرار کنند.

به گفته این مسئول استان کرمانشاه هم‌اکنون 518 آموزشگاه زبان و علمی دارد.

 

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار