فرمانده انتظامی البرز گفت: افرادی که به انگیزه تصاحب اموال یک پیرمرد ۸۵ساله او را ربوده بودند دستگیر شدند.
کد خبر: ۸۸۶۳۱۴
تاریخ انتشار: ۲۱ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۴:۰۹ 11 August 2020

به گزارش «تابناک البرز» سردار محمدیان گفت: در پی اعلام خانمی مبنی بر ربوده شدن پدر ۸۵ ساله‌اش توسط ۲مرد ناشناس در شهرجدید هشتگرد، بررسی موضوع در دستور کار پلیس آگاهی شهرستان ساوجبلاغ قرار گرفت.

او افزود: در تحقیقات اولیه کارآگاهان مشخص شد پیرمرد هشتاد و پنج ساله به دلیل مسائل مالی اختلافاتی با همسر دوم و دختر این همسر که حضانتش با پیرمرد بوده داشته است.

فرمانده انتظامی البرز گفت: همسر دوم و دختر با سوء استفاده از تنهایی وی بیشتر اموالش را به نام خود کرده و او را به بیمارستان روانی منتقل کرده بودند.

سردار محمدیان افزود: در ادامه کارآگاهان با دعوت مظنون اصلی پرونده که دختر گروگان است، تحقیقات خود را آغاز کردند، نامبرده در ابتدا منکر موضوع شده و از آن اظهار بی‌اطلاعی می کرد اما با مشاهده مستندات پلیس به ناچار لب به اعتراف گشود و به ربودن پدرش با همکاری دو نفر دیگر اقرار کرد.

او با بیان این که با انجام اقدامات پلیسی مخفیگاه همدستان متهم شناسایی و در یک عملیات غافلگیرانه پلیسی آن‌ها دستگیر شدند، گفت: با روشن شدن ابهامات پرونده، محل نگهداری گروگان در شهرستان ساوجبلاغ شناسایی شد.

او با بیان این که هدف گروگان گیران سرقت اموال فرد ربوده شده بود افزود: پس از تکمیل پرونده متهمان برای انجام مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شدند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار