معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد استان کرمانشاه با بیان اینکه این نهاد آمادگی دارد نیروی انسانی مورد نیاز کارفرمایان را تامین کند، گفت: کارفرمایانی که مددجویان تحت حمایت را به کار گمارند از بسته‌های تشویقی این نهاد شامل وام‌های قرض الحسنه و پرداخت حق بیمه سهم کارفرما بهره مند می‌شوند.
کد خبر: ۸۸۶۳۵۳
تاریخ انتشار: ۲۱ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۴:۴۰ 11 August 2020

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل از پایگاه اطلاع رسانی کمیته امداد، رضا طاهری، معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد استان کرمانشاه با بیان اینکه این نهاد به کارفرمایانی که مددجویان جویای کار تحت حمایت را به کارگمارند بسته های تشویقی اعطا می کند، گفت: یکی از این بسته های تشویقی اعطای ۵۰ میلیون تومان وام قرض الحسنه با کارمزد ۴ درصد به ازای به کارگیری هر مددجو است.

طاهری ادامه داد: از دیگر بسته های تشویقی این نهاد پرداخت حق بیمه سهم کارفرما به مدت دو سال متوالی است.

وی با اشاره به اینکه این نهاد آمادگی دارد نیروی انسانی مورد نیاز کارفرمایان را از میان مددجویان تامین کند، عنوان کرد: همچنین کمیته امداد به نیروی انسانی به کار گماشته شده از سوی کارفرمایان آموزش های فنی و حرفه ای رایگان ارائه می دهد.

معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد استان کرمانشاه تصریح کرد: کارفرمایانی در صورت نیاز به نیروی انسانی می توانند به دفاتر کمیته امداد در شهرستان ها مراجعه و نیروی مورد نیاز خود را براساس جنسیت، مهارت، سن و .. انتخاب کنند.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار