ارجمند از افزایش تعداد جانباختگان ناشی از «کرونا» در جهرم خبر داد که اکنون به ۵۵ نفر رسیده است.
کد خبر: ۸۸۶۴۶۷
تاریخ انتشار: ۲۱ مرداد ۱۳۹۹ - ۲۱:۳۷ 11 August 2020

تابناک فارس به نقل از شبستان:«سیدمجید ارجمند» با اشاره به افزایش شمار مبتلایان به بیماری «کرونا» در شهرستان های جهرم و خفر گفت: با نگاهی به وضعیت بیماری «کرونا» تا امروز سه شنبه ۲۱ مرداد ماه مشاهده می شود که تعداد كل موارد مثبت به ۲ هزار و ۴۷۶ نفر رسیده است.

 

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی جهرم با اشاره به اینکه هزار و ۸۷۲نفر از مبتلایان از اهالی شهرستان جهرم هستند، افزود: همچنین ۲۵۰ نفر از خفر، ۸۲ در کردیان و ۵۴ نفر نیز از اهالی بخش سیمکان هستند.

 

وی با اشاره به مراجعه بیماران از دیگر شهرستان های استان فارس به بیمارستان پیمانیه جهرم عنوان کرد: تعداد کل مبتلایان غیر بومی به مراکز درمانی جهرم ۲۱۷ نفر بوده است.

 

ارجمند همچنین از تعداد هشت هزار و ۹۴نمونه گرفته شده در مرکز تشخیص کرونا جهرم تا امروز خبر داد و گفت: در حال حاضر تعداد كل بيماران بهبود يافته و از قرنطينه خارج شده ۲ هزار و ۱۵۸ نفر اعلام شده است.

 

وی با اشاره به اینکه تعداد ۳۰۷بیمار در قرنطینه بستری هستند، خاطرنشان کرد: تعداد كل بیماران بستري مشكوك و مثبت در بخش های كرونای بيمارستان پيمانيه ۴۸ نفر بوده که از این تعداد، ۴۱ بیمار در بخش های عمومی و ۷ بیمار در بخش آی سی یو بستری هستند.

 

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی جهرم به ترخیص سه بیمار جدید از بیمارستان اشاره کرد و گفت: امروز نیز یک بیمار دیگر جان خود را از دست داد که این فرد یک خانم ۷۰ ساله با سابقه فشار خون، دیابت و بیماری قلبی بوده و با فوت وی تعداد کل جانباختگان به ۵۵ نفر رسیده است.

برچسب ها: کرونا ، جهرم ، مبتلایان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار