مدیرکل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری در بازدید از دفتر پایگاه خبری تابناک قم:
جشنواره رسانه ای شهرما در 13 موضوع اصلی و با موضوعات فرعی 43 گانه، با در نظر گرفتن شاخصه های علمی به سند چشم انداز 1414 شهر قم و مطالبه گری توجه دارد.
کد خبر: ۸۸۶۵۲۶
تاریخ انتشار: ۲۲ مرداد ۱۳۹۹ - ۰۳:۴۷ 12 August 2020

به گزارش تابناک قم، مهدی کلانتر زاده مدیرکل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری قم با حضور در دفتر پایگاه خبری تابناک قم، ضمن بازدید از این مجموعه رسانه ای استان، از کارگاه تولید ماسک که با همکاری گروه جهادی تبلیغی فاطمیون در محل دفتر تابناک راه اندازی شده بازدید کرد.

کلانتر زاده با اشاره به اینکه حضور خبرنگاران در روابط عمومی نهادها و ادارات می تواند رخدادهای خوب و موثری را برای شهر به دنبال داشته باشد، تصریح کرد: خبرنگاران با توجه به اینکه در امور گوناگون نسبت به شهرشان دغدغه مند هستند می توانند در روابط عمومی ها و شورای اطلاع رسانی نقش موثری داشته باشند و از سویی مدیر روابط عمومی نیز آسوده خیال است که کار به دست افراد متخصص و کارشناس سپرده شده است.

وی در ادامه به برگزاری نخستین جشنواره شهر ما در 13 موضوع اصلی و با موضوعات فرعی 43 گانه اشاره کرد و گفت: این خدمت نوین با پشتوانه مجموعه سیاست‌گذاری، شورای اسلامی شهر قم و با نگاهی علمی و عالمانه برگزار می‌شود.

مدیرکل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری قم عنوان کرد: تمامی خبرنگاران، اصحاب رسانه و هنرمندان می‌توانند در این جشنواره شرکت کنند و تنها روابط عمومی برگزارکننده این جشنواره نبوده و همه اصحاب رسانه و صاحبان قلم در برگزاری آن نقش دارند.

وی بیان کرد: جشنواره رسانه ای شهرما با در نظر گرفتن شاخصه های علمی به سند چشم انداز 1414 شهر قم و مطالبه گری توجه دارد.

کلانتر زاده از شکل‌گیری دبیرخانه دائمی جشنواره در بخش مدیریت شهری خبر داد و تأکید کرد: از همه می‌خواهیم در این جشنواره حضور فعال داشته باشند.

مدیرکل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری قم در ادامه با اشاره به گزارشاتی که به شماره 137 شهرداری اعلام می شود، عنوان کرد: بین 40 تا 45 موضوع را مردم از شهرداری پی گیری می کنند در حالی که باید موضوعات کلان و مدیریتی را آموزش ببینند و مطالبه گری داشته باشند.

به گفته کلانتر زاده رتبه نخست تماس های مردمی به سامانه 137 شهرداری قم؛ جمع آوری خاک و نخاله های ساختمانی است، تصریح کرد: رتبه دوم این تماس ها به جمع آوری زباله اختصاص دارد.

نگاه جدی جشنواره رسانه ای شهرما به سند چشم انداز 1414 شهر قم

در ابتدای این دیدار فخرالدین یوسف پور مدیر پایگاه خبری تابناک قم گزارشی از فعالیت های رسانه ای این مجموعه ارائه کرد.

وی با اشاره به اینکه عمر رویداد های خبری بسیار کوتاه شده است، تصریح کرد: در گذشته وقایع مهم تا یک هفته بازخورد داشت اما امروز به دلیل وجود فضای مجازی کمتر از 24 ساعت این واقعه همه گیر می شود.

یوسف پور ادامه داد: این نخستین جشنواره رسانه ای است که شهرداری آن را برگزار می کند و باید در این راستا سنگ بنای درستی گذاشته شود، و در این راستا از ظرفیت تمام رسانه ها استفاده شود.

وی بیان کرد: جشنواره رسانه ای باید با هدف رشد مجموعه برگزار کننده باشد و در کنار آن باید کارگاه علمی شکل بگیرد و به ارتقاء دانش آن صنفی که قرار است در آن شرکت کنند کمک جدی داشته باشد.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار