کد خبر: ۸۸۸۸۲۳
تاریخ انتشار: ۲۸ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۰:۳۷ 18 August 2020

 

 

60 درصد از طرح‌های دولت در حوزه‌ی مسکن استان مربوط به شهرستان رشت است.

 
نخستین نشست شورای مسکن رشتبه گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز گیلان؛ فرماندار رشت امشب در نخستین نشست شورای مسکن این شهرستان گفت: در حال حاضر حدود ۱۱ هزار طرح احداث مسکن با تسهیلات بانکی در مناطق مختلف استان برنامه ریزی و عملیاتی شده که ۷ هزار و ۶۱۰ واحد آن معادل ۶۰ درصد مربوط به شهرستان رشت است.
علی فتح اللهی افزود: این واحد‌ها در قالب طرح‌های موجود در مسکن مهر، سامانه‌ی اقدام ملی مسکن، طرح‌های حوزه‌ی بنیاد مسکن و بافت‌های فرسوده، طراحی و برنامه ریزی شده که تعامل مجموعه‌ی دستگاه‌های خدمات رسان برای ثمر رسیدن این طرح‌ها ضروری ست.
وی در ادامه بر ضرورت تکمیل و واگذاری ۳۰۸ واحد مسکن مهر کوچصفهان از سوی پیمانکاران مربوطه تاکید و تصریح کرد: هرگونه تعلل در روند اجرا و اتمام طرح‌های حوزه‌ی مسکن، منجر به اطاله‌ی دوره‌ی ساخت و افزایش قیمت تمام شده می‌شود که بار آن را اقشار آسیب پذیر فاقد مسکن بدوش می‌کشند.
مدیر کل بنیاد مسکن گیلان نیز در این نشست از واگذاری ۴۴۱ واحد از ساختمان‌های فاز دوم مسکن مهر رشت خبر داد و گفت: طبق برنامه ریزی دولت قراراست ۱۸۶ واحد باقیمانده تا پایان شهریور ۹۹ تکمیل شود که در حوزه‌ی اجرای طرح هیچگونه مشکلی وجود ندارد و واگذاری و بهره برداری آن مستلزم ارائه‌ی خدمات زیربنایی نظیر آب، برق، گاز و ارتباطات از سوی دستگاه‌های خدمات رسان است.
محمد اکبرزاده افزود: درصورت مشارکت و همکاری دستگاه‌های مرتبط با حوزه‌ی مسکن، می‌توان فاز سوم این پروژه را با عقد قرارداد پیش فروش آماده کرد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار