شهردار همدان گفت: قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا (ص) برای اجرای طرح‌های بزرگ و مهم مدیریت شهری سرمایه گذاری می‌کند.
کد خبر: ۸۸۹۷۸۲
تاریخ انتشار: ۳۰ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۷:۳۳ 20 August 2020

شهردار همدان گفت: قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا (ص) برای اجرای طرح‌های بزرگ و مهم مدیریت شهری سرمایه گذاری می‌کند.

به گزارش تابناک همدان؛ عباس صوفی با اشاره به نشست مسوولان اجرایی همدان با فرمانده و مدیران قرارگاه خاتم الانبیا (ص) اظهار داشت: این قرارگاه کارنامه درخشانی را در اجرای طرح‌های بزرگ عمرانی و زیرساختی کشور دارد و بر این اساس قرار است همکاری لازم را با مدیریت شهری همدان نیز داشته باشد.

وی با بیان اینکه از ظرفیت توانمند قرارگاه خاتم الانبیا (ص) در اجرای طرح‌های مهم مدیریت شهری استفاده می‌شود بیان کرد: در این نشست حمیدرضا حاجی بابایی نماینده مردم همدان در مجلس و تنی چند از مسوولان اجرایی استان حضور داشتند و مقرر شد قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا (ص) در چند طرح بزرگ سرمایه گذاری کند.

صوفی خاطرنشان کرد: ایجاد قطار شهری، مطالعه و اجرای تونل زیرگذر پیشاهنگی و احداث ایستگاه راه آهن درون شهری از جمله طرح‌هایی است که در این نشست مورد بررسی قرار گرفت.

وی اضافه کرد: قرار است به زودی تیم کارشناسی این قرارگاه سازندگی برای بازدید و مطالعه طرح‌ها به همدان سفر کند.

شهردار همدان با قدردانی از مسوولان اجرایی استان در پیگیری مستمر در اجرای طرح‌های بزرگ عمرانی، زیرساختی و خدماتی در سطح شهر گفت: هدف مدیریت شهری ارایه خدمات بهینه به شهروندان است.

صوفی افزود: اجرای طرح‌های عمرانی مدیریت شهری در سطح شهر در راستای خدمات مطلوب به مردم است و اصل خدمت به شهروندان را رضایتمندی آنان می‌دانیم.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار