معاون سیاسی و امنیتی استانداری ایلام ؛
معاون سیاسی و امنیتی استانداری ایلام تاکید کرد: با توجه به برگزاری دور دوم انتخابات مجلس در حوزه جنوبی این استان، فرمانداران باید نسبت به رصد فضای مجازی و فعالیت انتخاباتی نظارت کامل داشته باشند.
کد خبر: ۸۹۰۸۴۶
تاریخ انتشار: ۰۲ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۰:۴۲ 23 August 2020

 به گزارشتابناک ایلام، محمد نوذری در جلسه ستاد انتخابات استان ضمن تسلیت فرا رسیدن ماه محرم و ایام شهادت سرور و سالار شهیدان حضرت امام حسین علیه السلام تبریک  هفته دولت اظهار داشت: اطلاع رسانی خدمات و فعالیت‌های دولت در این فضای تحریم و فشار می‌تواند امید را به مردم بازگرداند.

وی در ادامه بر رعایت پروتکل‌های بهداشتی در حین برگزاری انتخابات دور دوم حوزه انتخابیه جنوبی استان تاکید کرد و افزود: فرمانداران و دست اندرکاران برگزاری انتخابات باید فضای انتخاباتی را مدیریت کرده و بر آن نظارت کامل داشته باشند تا شاهد انتخاباتی سالم و پرشور و با حضور حداکثری باشیم.

معاون استاندار ایلام همچنین با اشاره به تبلیغات برخی نامزدهای انتخاباتی در فضای مجازی تصریح کرد: فرمانداران نسبت به رصد فضای مجازی و فعالیت انتخاباتی نامزدها نظارت کامل داشته باشند.

نوذری رعایت اصل بی طرفی را اولویت اصلی برگزارکنندگان انتخابات دانست و تصریح کرد: افرادی که در حال فعالیت انتخاباتی و تبلیغات برای نامزدهای انتخاباتی هستند نباید جزو برگزارکنندگان انتخابات باشند در غیر این صورت  نسبت به تغییر افراد مورد نظر اقدام لازم صورت خواهد گرفت.

وی حساسیت دور دوم انتخابات را بسیار بیشتر از دوره اول دانست و تصریح کرد: برای برگزاری انتخاباتی سالم و امن بهترین راه استفاده از ظرفیت ریش سفیدان و بزرگان محلی است چرا که  از این طریق بسیاری از مسائل و مشکلات محلی را به راحتی رفع کرد.

معاون سیاسی و امنیتی استانداری ایلام در پایان خواستار آموزش کارشناسان فناوری صندوق‌های اخذ رای شد و ابراز داشت: سعی شود حتی الامکان از امکانات و تجهیزات دستگاه‌های دولتی برای برگزاری انتخابات استفاده شود و تلاش کنیم انتخابات را با کمترین هزینه برگزار نماییم.

بنابر نظر وزارت کشور، مرحله دوم یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در ۲۱ شهریور ماه برگزار می‌شود.

در حوزه انتخابیه دهلران ، دره شهر ، آبدانان و بدره هیچکدام از نامزدها موفق به اخذ ۲۰ درصد آرای ماخوذه در مرحله نخست نشدند و بهزاد علیزاده با ۱۸ هزار و ۵۰۵ رای و «صادق کرمی» با ۱۶ هزار و ۳۷۲ رای به دور دوم انتخابات راه یافتند./ع

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار