کد خبر: ۸۹۰۹۵۷
تاریخ انتشار: ۰۲ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۲:۵۷ 23 August 2020
با این حال، میتسوهاشی می‌گوید که نینجا‌ها نیز کشاورزانی مستقل بودند و او به منطقه کوهستانی ایگا، در فاصله ۲۲۰ مایلی پایتخت ژاپن توکیو، نقل مکان کرد تا بهتر بفهمد که نینجا‌ها چگونه زندگی می‌کردند. او گفت ایگا منطقه‌ای است که نینجاها قبلاً در آنجا زندگی می‌کردند. آب و هوای این منطقه طبیعت مساعدی برای نینجا ایجاد کرده است.
 

یک ژاپنی عجیب‌ترین مدرک فوق‌لیسانس جهان را گرفت

یک‌مرد ژاپنی پس از پایان دوره تحصیلات عالیه، که شامل فنون دفاع شخصی، یوگا و مهارت بالا رفتن از کوه بود، نخستین کسی در جهان در جهان به شمار می‌رود که مدرک فوق‌لیسانس مطالعات نینجا را اخذ می‌کند.

گنیچی میتسوهاشی، ۴۵ ساله دو سال را صرف مطالعه تاریخ، سنت‌ها و تکنیک‌های مبارزه با نینجاها - مأمورین مخفی اسرارآمیز فئودال ژاپن - در دانشگاه میه Mie در این کشور کرد. مبارزان نینجا معروف به پنهان‌کاری و سطح بالای مهارت های رزمی، استادان جاسوسی، خرابکاری، ترور و جنگ چریکی بودند که قدمت آنها حداقل به قرن چهاردهم بازمی‌گردد. با این حال، میتسوهاشی می‌گوید که نینجاها نیز کشاورزانی مستقل بودند و او به منطقه کوهستانی ایگا، در فاصله ۲۲۰ مایلی پایتخت ژاپن توکیو، نقل مکان کرد تا بهتر بفهمد که نینجاها چگونه زندگی می‌کردند. او گفت ایگا منطقه‌ای است که نینجا قبلاً در آنجا زندگی می‌کردند. آب و هوای این منطقه طبیعت مساعدی برای نینجا ایجاد کرده است.

یک ژاپنی عجیب‌ترین مدرک فوق‌لیسانس جهان را گرفت

میتسوهاشی برنج و سبزیجات خاص خود را در ایگا پرورش می‌دهد، جایی که یک مسافرخانه محلی را اداره می کند. او همچنین در هنرهای رزمی و دفاع شخصی و نینجوتسو - هنر نینجاها - را آموزش می‌دهد. یک سال پس از آنکه دانشگاه میه مرکز بین المللی تحقیقات نینجا در ایگا را به عنوان اولین مکان برای مطالعات نینجا اختصاص داد، دوره کارشناسی ارشد را در سال ۲۰۱۸ آغاز کرد‌. گذشته از تاریخ، هنرجویان نینجا همچنین مهارت‌های رزمی و بقا، از جمله هنرهای رزمی پایه و نحوه عبور از مناطق کوهستانی و ناشناس بودن را می‌آموزند.

استاد مطالعات نینجا، یوجی یامادا می‌گوید که میتسوهاشی یک دانشجو اختصاصی بود. وی افزود: او به معنای واقعی کلمه زندگی خود را وقف یک نینجا می‌کند.

یک ژاپنی عجیب‌ترین مدرک فوق‌لیسانس جهان را گرفت

میتسوهاشی می‌خواهد دکترای مطالعات نینجا را هم بگیرد، او می‌گوید که این دوره به او در مورد حال و همچنین گذشته نیز آموخته است. وی گفت: زندگی مستقل برای بقا و سعادت شما برای ژاپن مدرن مهم است. برای هریک از ما جهان جهانی نیست بلکه محلی است. دوران جهانی شدن به پایان رسیده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار