کد خبر: ۸۹۲۲۵۷
تاریخ انتشار: ۰۵ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۰:۱۸ 26 August 2020

 

عضویت ۱.۴ میلیون نفر در خانه کشاورز/حمایت از کشاورز در اولویت است

رودسر- قائم مقام دبیرکل خانه کشاورزی با اشاره به عضویت یک میلیون و ۴۰۰ هزار نفر در این خانه، گفت: حمایت از کشاورزان در اولویت قرار دارد.

به گزارش خبرنگار مهر، عنایت الله بیابانی عصر سه شنبه در حاشیه بازدید از بخش‌های مختلف شرکت تعاونی کشاورزی دامداران شهرستان رودسر -کلاچای به بهره گیری از ظرفیت جوانان در حوزه کشاورزی در سال جهش تولید تاکید کرد و گفت: خدمت رسانی به مردم طبق باورهای و اعتقادات رایج عملی با ارزش می‌شود.

قائم مقام دبیر کل خانه کشاورز ایران با تاکید بر اینکه با وجود نگاه علمی در کشاورزی می‌توان به رونق رسید، گفت: کشاورزان به واسطه تغییر شرایط جوی دچار خسارات زیادی در تولید محصول شدند.

وی با بیان اینکه بیمه باید به وظایف قانونی جهت جبران خسارت کشاورزان اقدام نماید، اظهار داشت: خانه کشاورز ایران تمام همت خود را برای حمایت از کشاورزان به کار بسته است.

بیابانی با تاکید بر اینکه برای پیشرفت در کشور باید از ظرفیت جوانان استفاده کرد، گفت: جوانان با بهره مندی از تجارب موجود می‌توانند در عرصه خدمت رسانی گام بردارند.

وی با اشاره به امر آموزش در توسعه کشاورزی تاکید کرد و افزود: هنوز نگاه علمی به طور ویژه در بخش کشاورزی شکل نگرفته است.

بیابانی از عضویت بیش از یک میلیون و ۴۰۰ هزار نفر در خانه کشاورز کشور خبر داد و گفت: خانه کشاورز بزرگترین حزب تاریخی ایران است.

توزیع ۵۰۰ تن نهاده دامی در ماه

در ادامه دبیر اجرایی خانه کشاورز گیلان نیز واگذاری تسهیلات رایگان به کشاورزان خسارت دیده کشت برنج را خواستار شد و گفت: متأسفانه بارش باران خسارت زیادی در بخش تولید برنج وارد کرده است.

فیروزی با بیان اینکه اقدامات سازنده‌ای در راستای توسعه و ارتقای شرکت تعاونی کشاورزی دامداران شهرستان رودسر - کلاچای برداشته شده است، اظهار داشت: به زودی زنجیره تولیدی این شرکت فعال خواهد شد.

وی از افزایش متعارف قیمت شیر خبر داد و گفت: خرید محصول و پرداخت مطالبات دامداران در دستور کار قرار گرفته است.

دبیر اجرایی خانه کشاورز گیلان به خرید روزانه یک تا یک و نیم تن شیر از مردم اشاره کرد و گفت: دستور العمل های بهداشتی جهت مبارزه با شیوع بیماری کرونا در دستور کار قرار گرفته است.

فیروزی با اشاره به اینکه ۵۰۰ تن نهاده دامی در ماه توزیع و به صورت میانگین ۱۲ تن شیر خام در روز از دامداران شهرستان دریافت می‌شود: حمایت از دامداران نیز از اهداف اصلی شرکت تعاونی است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار