مسعود اکبری به ایجاد بستر فرصت شغلی برای ۷۸ بانو در قالب دو صندوق خرد زنان روستایی در روستای اشترمل اشاره کرد و گفت: با فعالیت سه صندوق خرد زنان در دو روستای باباپیر و اشترمل شهرستان تویسرکان با مسئولیت خانم‌ها ترکاشوند و بختیاری ۱۱۳ نفر صاحب شغل شدند.
کد خبر: ۸۹۳۸۴۵
تاریخ انتشار: ۱۰ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۱:۳۲ 31 August 2020
مدیر جهاد کشاورزی تویسرکان گفت: به مناسبت هفته دولت هفت پروژه اقتصادی جهاد کشاورزی با اشتغالزایی برای ۱۳۷ نفر در شهرستان تویسرکان به بهره‌برداری رسید.

به گزارش فارس، اکبری از افتتاح هفت طرح اقتصادی با صرف ۴ میلیارد و ۸۹۸ میلیون تومان در این شهرستان به مناسبت هفته دولت خبر داد و اظهار کرد: پروژه آبیاری کم‌فشار با دبی ۳۰۰ لیتر در ثانیه با هدف تامین آب عموم باغات روستای باباپیرعلی با مالکیت (قربانعلی تیموری و شرکاء) در وسعت ۱۱۶ هکتار به بهره‌برداری رسید.

وی با اشاره به اشتغالزایی پروژه آبیاری نوین روستای باباپیرعلی برای ۱۰ نفر، مجموع سرمایه گذاری این طرح را بالغ بر ۷۱۹ میلیون تومان اعلام کرد و گفت: از مجموع سرمایه‌گذاری شده اعتباری بالغ بر ۶۷۲ میلیون تومان تسهیلات بانکی از محل صندوق توسعه بخش کشاورزی و بیش از ۱۱۸ میلیون تومان آورده شخصی است.

رئیس جهاد کشاورزی تویسرکان از افتتاح طرح گوساله‌پرواری ۲۰۰ راسی علی اکبر جانوند در روستای سهام‌آباد با اشتغالزایی برای پنج نفر و سرمایه‌گذاری ۲ میلیارد و ۸۵۳ میلیون تومان خبر داد و افزود: میزان تسهیلات واگذاری به این طرح ۲ میلیارد و ۲۸۲ میلیون تومان و آورده شخصی هم ۵۷۰ میلیون تومان است.

وی با اشاره به آغاز به کار گلخانه سبزی و صیفی به مالکیت حسین بابایی در وسعت ۳ هزار و ۱۵۹ متر مربع در روستای آرتیمان با ایجاد فرصت شغلی برای سه نفر ادامه داد: سرمایه‌گذاری بیش از ۸۲۵ میلیون تومانی برای طرح گلخانه شامل ۶۶۰ میلیون تومان تسهیلات و ۱۶۵ میلیون تومان آورده شخصی می‌شود.

اکبری افتتاح گلخانه سبزی و صیفی طیبه آغاسی به متراژ ۲۰۰ متر مربع با ایجاد اشتغال (مشاغل خانگی) برای دو نفر با ۸۰ میلیون تومان اعتبار و طرح شیلات و آبزیان جواد عبدالمالکی در روستای فریازان با ظرفیت تولید سالانه پنج تن با صرف ۱۷۰ میلیون تومان از دیگر برنامه‌های جهاد در هفته دولت عنوان کرد.

وی خاطرنشان کرد: پروژه تولید و بسته‌بندی شیرینی سنتی با اشتغال زایی (مشاغل خانگی) برای سه نفر یدالله علیئی در حومه شهر به مناسبت هفته دولت در تویسرکان افتتاح و مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

رئیس جهاد کشاورزی تویسرکان از افتتاح یک صندوق خرد زنان روستایی در روستای باباپیر با حجم کاری تولید سالیانه ۲۰ تن در قالب کارگاه میوه خشک خبر داد و یادآور شد: این صندوق با سرمایه گذاری ۵۵ میلیون تومان برای ۳۵ نفر اشتغال ایجاد کرده است.

وی به ایجاد بستر فرصت شغلی برای ۷۸ بانو در قالب دو صندوق خرد زنان روستایی در روستای اشترمل اشاره کرد و گفت: با فعالیت سه صندوق خرد زنان در دو روستای باباپیر و اشترمل شهرستان تویسرکان با مسئولیت خانم‌ها ترکاشوند و بختیاری ۱۱۳ نفر صاحب شغل شدند.

اکبری خاطرنشان کرد: به مناسبت هفته دولت هفت پروژه اقتصادی جهاد کشاورزی با اشتغالزایی برای ۱۳۷ نفر در سطح شهرستان افتتاح و مورد بهره‌برداری قرار گرفت.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار