تلویزیون برخلاف سال‌های گذشته، پخش سریال‌های محرمی را پس از تاسوعا و عاشورای حسینی به روی آنتن می‌برد.
کد خبر: ۸۹۳۸۷۵
تاریخ انتشار: ۱۰ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۲:۲۴ 31 August 2020
تلویزیون برخلاف سال‌های گذشته، پخش سریال‌های محرمی را پس از تاسوعا و عاشورای حسینی به روی آنتن می‌برد. زمان پخش هر کدام از این سریال‌های محرم و صفر آمده است:


«زمین گرم» پس از «عقیق» می‌آید
«زمین گرم» به کارگردانی و نویسندگی سعید نعمت‌الله که نخستین تجربه کارگردانی این نویسنده محسوب می‌شود،‌ سریالی است که برای پخش از شبکه سه سیما در ایام محرم ساخته شده است.

سریال «عقیق» به کارگردانی بهرنگ توفیقی، نویسندگی سعید نعمت الله و تهیه کنندگی محمدرضا شفیعی که محصول سال ۹۶ است از ۲۹ مرداد به روی آنتن شبکه سه رفته است. به گفته روابط عمومی شبکه سه این سریال ۱۱ قسمتی بوده و قسمت دهم این سریال جمعه ـ نهم شهریور ماه ـ به روی آنتن رفت. پس از پایان عقیق، «زمین گرم» نعمت‌الله برای پخش از شبکه سه آماده می‌شود.

در مجموعه «زمین گرم» بازیگرانی چون مرجان شیرمحمدی، علیرضا خمسه، اصغرهمت، نادر فلاح، کامران تفتی، دنیا مدنی، علیرضا آرا، مارال فرجاد، شیوا ابراهیمی، صادق برقعی، ندا عقیقی، مرتضی درویش‌زاده، مسعود شریف، علیرضا اولیایی، وحید فعال و... حضور دارند.

در خلاصه داستان «زمین گرم» آمده است: بعد از سال‌ها بی‌خبری دو برادر از هم، برادر بزرگ‌تر که آخرین ساعات حیات خود را پشت سر می‌گذارد به سراغ برادر کوچک‌تر می‌رود تا وصیت کند؛ وصیتی که زندگی برادر کوچک را دستخوش چالشی بزرگ می‌کند.

«نجلا» سریال ویژه اربعین
«نجلا» دیگر سریال شبکه سوم سیما است که با مشارکت سیمافیلم در حال تولید است. این مجموعه برای دهه آخر ماه صفر همزمان با اربعین حسینی روی آنتن این شبکه خواهد رفت. سریال «نجلا» به کارگردانی خیرالله تقیانی‌پور و تهیه‌کنندگی سعید سعدی اول تیرماه جلوی دوربین رفت و به گفته تهیه‌کننده ۳۰ درصد از کار تصویربرداری سریال باقی مانده است.

حسام منظور، مهرآوه شریفی‌نیا، آزیتا حاجیان، سوگل طهماسبی، هدایت هاشمی، مهرداد ضیایی، سارا رسول‌زاده، سیروس همتی، علی غابشی، مصطفی ساسانی، مرتضی شاکر، جواد پورزند و... بازیگران سریال «نجلا» هستند.

«بوم و بانو» هفته آینده آماده پخش می‌شود
سریال «بوم و بانو» به کارگردانی سعید سلطانی و تهیه‌کنندگی آرمان زرین‌کوب از ۱۵ شهریور ‌ماه روانه آنتن شبکه دو سیما می‌شود.

این مجموعه به سفارش شبکه دو سیما سال گذشته مقابل دوربین رفت.

«بوم و بانو» مقطع تاریخی دوره پهلوی را به نمایش می‌گذارد و کاری در حوزه تاریخ معاصر به شمار می‌آید. نویسندگی این مجموعه را که روایتگر داستانی عاشقانه و تاریخی است، شعله شریعتی و اعظم بهروز بر عهده داشته‌اند.

در این مجموعه بازیگرانی چون بهنام تشکر در نقش سرهنگ سپنتا، فریبا متخصص در نقش ماهرخ همسر تیمسار افشار، مسعود رایگان در نقش تیمسار افشار، ساغر قناعت، مهدی احمدی و دیبا زاهدی ایفای نقش می‌کنند.

سریال «سرزده» ۱۱ شهریور به آنتن می‌سد
سریال «سرزده» که برای پخش از شبکه یک سیما تولید شده است از سه شنبه (۱۱شهریور) به روی آنتن می‌رود.

«سرزده» عنوان مجموعه‌ای تلویزیونی است که با هدایت و مشارکت مرکز سیمای استان‌ها و در مرکز خراسان رضوی تولید شده است.

داستان حول محور اصلان و رضا که دوستان دوران جوانی و رقبای کشتی چوخه بوده‌اند می‌گذرد که دست روزگار مسیر آن‌ها را از یکدیگر جدا کرده است. این مینی سریال به کارگردانی بهادر اسدی ساخته شده و در ۹ قسمت آماده پخش شده است.
بازیگرانی همچون بهرنگ علوی، علی انصاریان، نسیم ادبی، رویا میرعلمی، یاشار هاشم زاده، رامبد شکرابی و امیربهادر اورعیبه در «سرزده» به ایفای نقش پرداخته‌اند.

منبع:خبرگزاری دانشجو

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار