فرماندار کرمانشاه شرایط شرکت در مرحله دوم انتخابات مجلس یازدهم در حوزه انتخابیه شهرستان کرمانشاه را تشریح کرد.
کد خبر: ۸۹۳۹۷۲
تاریخ انتشار: ۱۰ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۴:۴۵ 31 August 2020

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل از ایسنا،فضل الله رنجبر امروز(۱۰ شهریور ) در جلسه ستاد انتخابات شهرستان کرمانشاه با بیان اینکه مرحله دوم یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی، 21 شهریور، همزمان با حوزه هایی که انتخابات در آنها به دور دوم کشیده شده، در شهرستان کرمانشاه نیز برگزار خواهد شد، اظهار کرد: افرادی می توانند در این انتخابات شرکت کنند که یا در مرحله اول انتخابات رای نداده باشند و یا در حوزه انتخابیه شهرستان کرمانشاه رای داده باشند.
رنجبر ادامه داد: متولدین ۲۱ شهریور سال ۱۳۸۱ و ماقبل آن می توانند در این مرحله از انتخابات رای بدهند.

فرماندار کرمانشاه سپس با اشاره به تدارک ۶۰۰ شعبه اخذ رای در شهرستان کرمانشاه برای برگزاری مرحله دوم یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی، گفت: ۴۳۹ شعبه ثابت و ۱۴ شعبه سیار در شهر کرمانشاه در نظر گرفته شده است. مابقی شعب نیز در بخش های ماهیدشت، فیروزآباد، کوزران و بیله وار عهده کار اخذ رای خواهند بود.

رنجبر با اشاره به برنامه ریزی برای برگزاری انتخابات با رعایت پروتکل های بهداشتی، گفت: در این انتخابات به هیچ عنوان از استامپ برای گرفتن اثر انگشت از رای دهندگان استفاده نمی شود.

وی با دعوت از مردم کرمانشاه برای حضور پرشور در انتخابات، ابراز امیدواری کرد: با حضور پرشور آگاهانه مردم در پای صندوق های اخذ رای شاهد انتخاب فرد اصلح در حوزه انتخابیه شهرستان کرمانشاه باشیم.

در مرحله اول یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی که دوم اسفند سال گذشته برگزار شد، "عبدالرضا مصری" و "محمد رشیدی" به عنوان نمایندگان مردم کرمانشاه راهی مجلس شورای اسلامی شدند و رقابت بین "سلمان محمدی" و "ابراهیم عزیزی" برای انتخاب سومین نماینده حوزه انتخابیه کرمانشاه به دور دوم انتخابات کشیده شد.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار