رئیس ستاد انتخابات گلستان:
رئیس ستاد انتخابات استان گلستان گفت: تبلیغات مرحله دوم انتخابات به صورت مجازی و از صدا و سیمای استان پخش خواهد شد. 
کد خبر: ۸۹۴۵۲۴
تاریخ انتشار: ۱۱ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۷:۱۰ 01 September 2020

رئیس ستاد انتخابات استان گلستان گفت: تبلیغات مرحله دوم انتخابات به صورت مجازی و از صدا و سیمای استان پخش خواهد شد. 

عبدالرضا چراغعلی پیش از ظهر سه شنبه در جلسه هم اندیشی برگزاری مرحله دوم انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی که با حضور، رئیس دفتر نظارت بر انتخابات شورای نگهبان استان، مدیر کل صدا و سیما و رئیس ستاد تبلیغات استان، مدیر کل سیاسی و انتخابات استانداری و نامزدهای انتخابات مجلس شورای اسلامی شهرستان های کردکوی، بندرگز، بندرترکمن و گمیشان برگزار شد، اظهارکرد: مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در غرب گلستان ۲۱ شهریور برگزار می شود و شیوع کرونا سبب شد تا هم شیوه تبلیغ و هم شیوه برگزاری این انتخابات متفاوت تر از دیگر انتخابات باشد.

وی افزود: تبلیغات مرحله دوم انتخابات به صورت مجازی و از صدا و سیمای استان پخش خواهد شد و هیچ گونه فعالیت انتخاباتی در سطح شهرها از جمله تجمعات انتخاباتی وجود نخواهد داشت.

چراغعلی بیان کرد: به منظور برخورداری یکسان نامزدهای مرحله دوم انتخابات از امکانات تبلیغی و کنترل نحوه تبلیغات نامزدها در صدا و سیما و فضای مجازی تبلیغاتی نامزدهای انتخابات از روز پنجشنبه ۱۳ شهریور آغاز و تا ۲۰ شهریور پایان می یابد.

همچنین حمیدرضا بهمنی نژاد رئیس دفتر نظارت بر انتخابات شورای نگهبان استان گلستان اظهارکرد: نامزدها باید قوانین و مقررات و دستورالعمل برگزاری دوره دوم انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی را رعایت کنند تا انتخابات سالم برگزار شود.

در ادامه مدیر کل صدا و سیما و رئیس ستاد تبلیغات استان گلستان گفت: نامزدهای مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی می‌توانند به صورت مساوی از امکانات صدا و سیما استفاده کنند.

محمد منتظر حجت افزود: نامزدهای در دور دوم انتخابات می توانند برنامه به مدت ۳۰ دقیقه که شامل پنج دقیقه تیزر که توسط ستاد انتخاباتی نامزدها تهیه می شود و ۲۵ دقیقه برنامه گفتگو با مردم که توسط صدا و سیما تولید و پخش می شود استفاده کنند.

منتظر حجت ادامه داد: برنامه های تبلیغاتی رادیویی و تلویزیونی نامزدهای انتخابات از قبل ضبط و در زمان مقرر که بر اساس قرعه کشی تعیین شده روی آنتن می رود.

 

منبع/مهر

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار