مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات ایلام ؛
مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات ایلام گفت: بر اساس نیازسنجی در بین وزارت آموزش و پرورش و وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، ۴۱۴ مدرسه شهری و ۵۹۵ مدرسه روستایی استان به منظور ایجاد دسترسی به شبکه ملی اطلاعات به اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان معرفی شدند.
کد خبر: ۸۹۶۴۸۸
تاریخ انتشار: ۱۷ شهريور ۱۳۹۹ - ۰۹:۵۹ 07 September 2020

 به گزارش تابناک ایلام؛عباس بیرامی  اظهار داشت: بر اساس نیازسنجی در بین وزارت آموزش و پرورش و وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، ۴۱۴ مدرسه شهری و ۵۹۵ مدرسه روستایی استان به منظور ایجاد دسترسی به شبکه ملی اطلاعات به اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان معرفی شدند.

وی افزود: در حال حاضر با همکاری شرکت مخابرات و آموزش و پرورش استان ایلام، اتصال ۴۱۴ مدرسه شهری به شبکه ملی اطلاعات برقرار شده است.

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات ایلام یادآور شد: از ۵۹۵ مدرسه روستایی استان نیز تعداد ۵۵۵ مدرسه به شبکه ملی اطلاعات متصل شده‌ و ۴۰ روستای دیگر (روستاهای زیر ۱۰ خانوار) نیز ظرف مدت ۲ هفته آینده تکمیل و مجهز خواهند شد.

بیرامی ادامه داد: همچنین ترافیک مورد تقاضای دانشگاه ها برای سایت و پورتال ها اعلامی از طرف وزارت علوم و تحقیقات توسط وزارت ارتباطات انجام شده و تا پایان فصل آموزشی سال جاری به صورت رایگان است.

به گفته وی، تامین این ترافیک به پیشنهاد و تامین هزینه وزارت ارتباطات صورت گرفته است./ع

 

 

 

ایرنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار