کد خبر: ۸۹۶۵۸۶
تاریخ انتشار: ۱۷ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۵:۰۴ 07 September 2020

 

اسامی سهام بورس با بالاترین و پایین‌ترین رشد قیمت امروز 99/06/17

امروز سهامداران شرکت‌های ایران تایر، قند نیشابور و بهساز کاشانه تهران در بورس و معامله‌گران شرکت‌های کشاورزی و دامپروری ملارد شیر، توسعه فناوری اطلاعات خوارزمی و توسعه مسیر برق گیلان در فرابورس بیشترین سود را کسب کردند.

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم ، شاخص بورس در جریان معاملات امروز بازار سرمایه با افت 40هزار و 570واحدی، در ارتفاع یک ‌میلیون و 607هزار و 212واحدی به کار خود پایان داد و بیش از 5میلیارد و 322میلیون سهم و حق‌تقدم به‌ارزشی بالغ بر 4هزار و 616میلیارد تومان در بیش از 641هزار و 250نوبت مورد دادوستد قرار گرف.
بر این اساس سهامداران شرکت‌های ایران تایر، قند نیشابور و بهساز کاشانه تهران بیشترین رشد قیمت را در بورس اوراق بهادار داشتند و در مقابل دارندگان سهام شرکت‌های آسان پرداخت پرشین، سرمایه‌گذاری صدر تامین و زر ماکارون بیشترین افت قیمت را تجربه کردند.
این گزارش می‌افزاید: در بازارهای فرابورس ایران هم با معامله 610میلیون ورقه به‌ارزش یک هزار و 753میلیارد تومان در 589هزارنوبت، شاخص فرابورس (آیفکس) 365واحد افت کرد و در ارتفاع 16هزار و 973واحد قرار گرفت.
در این بازار هم امروز سهامداران شرکت‌های کشاورزی و دامپروری ملارد شیر، توسعه فناوری اطلاعات خوارزمی و توسعه مسیر برق گیلان بیشترین رشد را داشتند و شرکت‌های صنایع ماشین‌های اداری ایران، شهرسازی و خانه‌سازی باغمیشه و تولید برق ماهتاب کهنوج بیشترین کاهش قیمت را تجربه کردند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار