کد خبر: ۸۹۶۸۲۹
تاریخ انتشار: ۱۸ شهريور ۱۳۹۹ - ۰۹:۲۳ 08 September 2020

 

توزیع بسته‌های معیشتی و نوشت‌افزار به مددجویان بهزیستی آستارا

آستارا - ایرنا - رئیس اداره بهزیستی آستارا از توزیع ۲۱۰ بسته معیشتی و ۴۱ بسته نوشت‌افزار به خانواده‌های مددجویان و دانش‌آموزان تحت پوشش خبر داد.

فریبرز خورشیدی روز دوشنبه به خبرنگار ایرنا گفت: در هفته جاری ۲۱۰ بسته معیشتی شامل مرغ، روغن، ماکارونی، پیاز و سیب زمینی به ارزش ۳۲۲ میلیون ریال به صورت خانه به خانه به مددجویان توزیع شد.

وی بیان کرد: در قالب پویش "ایران همدل" نیز ۴۱ بسته نوشت افزار به ارزش ۹۰ میلیون ریال شامل خودکار، مداد، مداد رنگی، پاک کن، دفتر و کیف بین دانش آموزان تحت پوشش توزیع شد.

خورشیدی ادامه داد: ۳۵ کودک بی سرپرست، ۴۹ دانشجو و ۱۵۰ دانش آموز از حمایت های بهزیستی آستارا بهره مند هستنند و با توجه به وجود ۱۴۸ دانش آموز معلول، اغلب مدارس برای تردد آنها مناسب سازی نشده است.

رئیس اداره بهزیستی آستارا افزود: برای اجرای برنامه های مختلف بهزیستی در این شهرستان در راستای حمایت از نیازمندان و مددجویان، به کمک معتمدان و خیران نیاز داریم.

بعد از شیوع کرونا که بیش از ۲۰۰ کشور جهان را درگیر خود کرده، کمک های مومنانه در ایران اسلامی برای دستگیری از نیازمندان و آسیب دیدگان از این بیماری راه اندازی شده است.

بندر آستارا با ۹۱ هزار نفر جمعیت در منتهی الیه غرب استان گیلان و همسایگی جمهوری آذربایجان قرار دارد و ۷۰۰ خانوار این شهرستان از خدمات سازمان بهزیستی بهره مند هستند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار