کد خبر: ۸۹۸۳۵۸
تاریخ انتشار: ۲۲ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۴:۲۴ 12 September 2020
قهرمانی گفت: کتابچه «روایت عشق از فرانسه تا حصر آبادان» خاطرات جانباز بسیجی سید علی اصغر میرنظری به همت کانون صالحین آستارا منتشر شد.
 

 

«حسین قهرمانی» با بیان این مطلب به خبرنگار خبرگزاری شبستان در آستارا گفت: کتابچه«روایت عشق از فرانسه تا حصر آبادان» خاطرات جانباز بسیجی دوران دفاع مقدس سید علی اصغر میرنظری است.

 

مسئول کانون فرهنگی و هنری صالحین مسجد امام جعفرصادق(ع) بندر آستارا با اشاره به اینکه نویسنده این کتابچه سید رضا میرنظری است، افزود: خاطرات جانباز جنگ تحمیلی سید علی اصغر میرنظری را جعفر جعفرنژاد همرزم جانبار روایت کرده است.

 

وی با بیان اینکه کتابچه«روایت عشق از فرانسه تا حصر آبادان» در ۶ صفحه و به سه زبان فارسی، انگلیسی و آذربایجانی در تیراژ ۲۰۰ نسخه چاپ شده است، تصریح کرد: برای چاپ این کتابچه ها، ۱۶ میلیون ریال هزینه شده است.

 

قهرمانی گفت: این کتابچه با هدف زنده نگه داشتن رشادت های رزمندگان اسلام در جبهه های نبرد حق علیه باطل و حماسه های آن دوران و آشنا کردن نسل امروز با چگونه زندگی كردن و چگونه جنگیدن رزمندگان منتشر شده است.

 

قهرمانی افزود: کتابچه «روایت عشق از فرانسه تا حصر آبادان» به همت کانون فرهنگی و هنری صالحین و با مشارکت سپاه ناحیه، هیئت رزمندگان اسلام، بنیاد شهید و امورایثارگران، پایگاه شهید آهنی، بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس و بسیج مساجد و محلات منتشر شده است.

 

مسئول کانون فرهنگی و هنری صالحین مسجد امام جعفرصادق(ع) بندر آستارا با اشاره به اینکه رمز پیروزی ایران اسلامی در جنگ حق علیه باطل، روحیه ولایت مداری و شهادت طلبی رزمندگان بود و آنها به عشق اسلام و ولایت به جبهه ها می رفتند، خاطر نشان كرد: امروز نیز می توان با پیروی در مسیر ولایت بر مشكل غلبه كرد و تنها راه برون رفت از چالش های پیش رو، حركت در مسیر ولایت است.

 

گفتنی است، سیدعلی اصغر میرنظری اولین جانباز بسیجی دوران دفاع مقدس آستارا است، این جانباز دوران دفاع مقدس در سال ۱۳۳۶ در بندر مرزی آستارا متولد شده و در ۱۴ تیرماه ۱۳۶۰ درعملیات حصر آبادان به درجه جانبازی نائل آمده است.

 

سیدعلی اصغر میرنظری در کشور فرانسه دانشجو بوده که به فرمان رهبر کبیر انقلاب حضرت امام خمینی(ره) لبیک گفته و تحصیل را در خارج از کشور رها و به جبهه های نبرد حق علیه باطل رفته است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار