کد خبر: ۸۹۸۷۶۲
تاریخ انتشار: ۲۳ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۴:۲۴ 13 September 2020

 

آمادگی سپاه قدس گیلان برای توزیع رایگان ماسک بین محرومان

مسئول سازمان بسیج سازندگی سپاه قدس استان گیلان گفت: با توجه به عدم تمکن مالی برخی از افراد گروه‌های جهادی این آمادگی را دارند که ماسک را تهیه و به صورت رایگان یا با قیمت بسیار نازل در اختیار آنان قرار دهد.

به گزارش ایسنا، سرهنگ پاسدار احمد ابراهیمی بیان اینکه سازمان بسیج سازندگی سپاه قدس استان گیلان به همراه گروه‌های جهادی از ابتدای شیوع ویروس کرونا تاکنون اقدامات قابل توجهی را برای کمک به مردم انجام داده‌اند توضیح داد: گروه‌های جهادی سپاه برای تولید ماسک و توزیع آن به شکل رایگان در بین محرومان آمادگی دارند.

مسئول سازمان بسیج سازندگی سپاه قدس استان گیلان خاطرنشان کرد:  به دلیل شیوع ویروس کرونا وضعیت کسب و کار و اقتصاد بسیاری از افراد و خانواده‌ها به هم ریخته است. با توجه به عدم تمکن مالی برخی از افراد گروه‌های جهادی این آمادگی را دارند که ماسک را تهیه و به صورت رایگان یا با قیمت بسیار نازل در اختیار آنان قرار دهد.

ابراهیمی برخی از مشکلاتی که گروه‌های جهادی سپاه برای تهیه و تولید ماسک با آن روبه‌رو هستند را برشمرد و گفت: در صورت تأمین پارچه و دیگر ملزومات مورد نیاز موانع کار برطرف می‌شود. همچنین اگر بحران جدیدی در گیلان به علت شیوع ویروس کرونا تمامی گروه‌های جهادی و کارگاه‌های سپاه با صلابت وارد میدان می‌شوند.

وی یادآور شد:  در چند ماه اخیر گروه‌های جهادی و جامعه بسیج اقدامات بسیار گسترده‌ای در بخش ضدعفونی‌کردن بیمارستان‌ها و اماکن عمومی انجام دادند. در دهه نخست محرم گروه‌های جهادی سپاه ماسک‌ مورد نیاز مساجد و هیئت‌ها را تولید و رایگان در بین آنان توزیع کردند. همچنین بسیج اصناف گیلان از جمله تشکل‌هایی محسوب می‌شود که اخیراً با کمک دو شرکت تولیدی اقدام به تولید ماسک و توزیع آن در بین مردم و هیئت‌های مذهبی استان کرده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار