جانشین ستاد پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا در استان گفت: بالغ بر ۳۲۰ بیمار کرونایی در استان بستری هستند و این منهای کسانی است که در منزل درمان می‌شوند.
کد خبر: ۸۹۹۰۲۶
تاریخ انتشار: ۲۴ شهريور ۱۳۹۹ - ۰۸:۵۱ 14 September 2020

ورود استان قزوین به وضعیت فوق قرمز

به گزارش خبرگزاری تابناک  قزوین، منوچهر حبیبی افزود: امروز شاهدیم که کرونا نفس تازه کرده است و شرایطی به مراتب شدیدتر از اسفندماه و فروردین ماه را تجربه می‌کنیم.

وی گفت: به نظر می‌رسد برخی گمان می‌کنند این هشدار‌ها مزاح بوده در حالی که شرایط کرونا پیچیده‌تر از اوایل شده و مشکلات زیادی را ایجاد کرده است.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار اضافه کرد: ظرفیت تخت‌های بیمارستان بوعلی تکمیل شده است  ومجبور به استفاده  از ظرفیت سایر بیمارستان‌ها هستیم.

حبیبی افزود: در حال حاضر به همه بیمارستان‌های دولتی، تأمین اجتماعی و خصوصی اعلام آماده باش شده و پیش بینی ما افزایش این آمار طی هفته‌های آینده است.  

وی ضمن تأکید بر نظارت دقیق بر عملکرد خدمات شهری افزود: بحث رعایت اصول بهداشتی در سرویس حمل و نقل عمومی به ویژه سرویس مدارس باید با نظارت کامل انجام و فعالیت حداکثری اتوبوس‌ها با ظرفیت حداقلی اجرا شود، اما مینی بوس‌ها به هیچ وجه نباید فعالیت کنند.

جانشین ستاد پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا در استان بیان کرد: یکی از مشکلات، تامین واکسن آنفلوآنزا است و با توجه به دغدغه مردم در این زمینه، از دانشگاه علوم پزشکی انتظار می‌رود که این واکسن را به سرعت تامین و وارد بازار کند.

منبع:صداوسیما

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار