کد خبر: ۸۹۹۷۶۷
تاریخ انتشار: ۲۶ شهريور ۱۳۹۹ - ۰۱:۱۲ 16 September 2020
رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج گفت: طی 24 ساعت گذشته متاسفانه یک هم استانی بر اثر ابتلا به کووید 19 جان خود را از دست داده اند که در مجموع، تعداد جان باختگان کرونا در استان به 111 نفر رسید.

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی یاسوج؛ دکتر پرویز یزدانپناه افزود: تعداد بهبود یافتگان بیماران کرونایی کهگیلویه و بویراحمد تاکنون 5740 مورد گزارش شده است.

وی ادامه داد: هم اکنون 268 بیمار مشکوک و مبتلا به کرونا در بيمارستان های استان بستري هستند که از این تعداد 90 نفر مبتلای قطعی و 18 نفر در بخش آی سی یو تحت درمان قرار دارند.

وی ابراز داشت: امروز نیز جواب 289 نمونه از آزمايشگاه سلولی مولكولی یاسوج دريافت شد كه درصد موارد مثبت مبتلا به كوويد 19 در شهرستان‌های بويراحمد 54 درصد، كهگيلويه 22 درصد، بهمئي 8 درصد و  گچساران 6 درصد بود.

دکتر يزدان‌پناه گفت: لازم است هشدارها را جدی بگیریم، فاصله فیزیکی را رعایت کنیم، استفاده از ماسک را هرگز فراموش نکنیم و دست‌های خود را به صورت مرتب بشوئیم تا بتوانیم اين ویروس  را كنترل و مهار كنيم .

رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج افزود: اصلی‌ترین واقعیت برای کنترل و مبارزه با کرونا کاهش ارتباطات با افراد شناخته شده و مبتلا و همچنین افراد مشکوک و‌پر خطر  و عدم حضور در تجمعات و‌مکان های شلوغ و سربسته است .
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار