در شهرستان ناحیه یک اصفهان
رئیس اداره اوقاف وامور خیریه شهرستان اصفهان ناحیه یک با بیان اینکه ۶۰موقوفه از موقوفات ناحیه یک اصفهان مربوط به عزاداری ابی‌عبدالله (ع) ویاران باوفایش است،گفت: محرم امسال ، محرم "سردار سلیمانی" بود در همه بنرها ثمتال مبارک این شهید والامقام درج شد.
کد خبر: ۹۰۱۱۲۵
تاریخ انتشار: ۲۹ شهريور ۱۳۹۹ - ۲۳:۳۸ 19 September 2020

به گزارش تابناک به نقل از امور فرهنگی ناحیه یک اصفهان حجت‌الاسلام اصغر توسلی ، اظهارداشت : نماد کار اوقاف در طول سال در ماه محرم و صفر است، همچنین ۶۰موقوفه از موقوفات شهرستان اصفهان ناحیه یک مربوط به ابی‌عبدالله (ع) است .
وی افزود: ما بیشترین اجرای نیت امینانه در طول سال را در ماه محرم و صفر داریم، که امسال با توجه به شیوع بیماری و ویروس کرونا در این زمینه توزیع ماسک و مواد ضدعفونی کننده را در دستور ویژه قرار دادیم
وی تعداد ماسک های توزیع شده در این ایام را 30هزار عدد اعلام کرد و افزود :این تعداد ماسک در دهه اول محرم در هیئات مذهبی ،بقاع متبرکه ،حسینیه ها و مساجد بین عزاداران توزیع شده است
رئیس اداره اوقاف وامور خیریه شهرستان اصفهان ناحیه یک اعلام کرد: اصفهان در حوزه امامزادگان با وجود۷۱۵امامزاده از جمله استان‌های برتر در کشور است .
این مسئول اضافه کرد: در بحث رزمایش مومنانه ۳۲۰۰سبد که از محل موقوفات،بقاع و کمک‌های خیران بود بین نیازمندان توزیع شد .
وی با اعلام اینکه در ایام محرم امسال، دستورالعملی با عنوان "شمیم حسینی" داشتیم ، گفت: ۱۵۶بسته معیشتی شامل(مرغ،برنج وروغن)در بین نیازمندان توزیع شد .
اصغر توسلی تاکید کرد:.در بحث تبلیغات محیطی هم بسته‌های تبلیغاتی سیاه‌پوش کردن شهر با نام مقدس سیدالشهدا (ع) و پیام‌های رهبری انجام شدو همچنین محرم امسال ،محرم "سردار سلیمانی" بود که در همه بنرها ثمتال مبارک این شهید والامقام درج شد
گفتنی است ۶۰۰ میلیون‌ ریال از عواید موقوفات ناحیه یک شهرستان اصفهان با نیت مصارف برگزاری روضه خوانی سیدالشهدا ، هزینه گردید .

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار