رییس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی زاهدان گفت: بیش‌از٢٠ میلیارد ریال برای تجهیز آزمایشگاه تشخیص طبی بیمارستان ایرانمهر سراوان هزینه شده است.
کد خبر: ۹۰۱۳۷۰
تاریخ انتشار: ۰۲ مهر ۱۳۹۹ - ۰۹:۳۴ 23 September 2020
به گزارش تابناک سیستان و بلوچستان دکتر سید محمد هاشمی اظهارداشت: تجهیز آزمایشگاه بیمارستان ایرانمهر سراوان با دقیق‌ترین دستگاه‌ها ضمن تسهیل دسترسی مردم جنوب سیستان و بلوچستان به آزمایشگاه تشخیص طبی استاندارد از بسیاری از سفرهایی که بدین منظور به مرکز استان انجام می‌شد خواهد کاست.
 
وی افزود: ۱۰ نفر دانش آموخته رشته علوم آزمایشگاهی در این آزمایشگاه مشغول بکار خواهند شد.
 
رییس دانشگاه علوم پزشکی زاهدان گفت: در این آزمایشگاه دستگاه‌هایی مانند اتوآنالایزر، سل کانتر، بلادگاز، یخچال‌های بانک خون و سانتریفیوژهای مختلف و تمام تجهیزات آزمایشگاهی نصب شده است.
 
وی تصریح کرد: با راه‌اندازی این آزمایشگاه که به دست توانمند کارشناسان و کارکنان بومی اداره خواهد شد استانداردهای تشخیص طبی شهرستان سراوان شاهد جهشی مطلوب خواهد بود.
 
هاشمی طرح بیمارستان تخصصی ایرانمهر سراوان با بیشاز ۲۲۰ تخت بستری در حالی مراحل نهایی تکمیل و تجهیز خود را طی می‌کند که افتتاح این مجموعه درمانی، امکان دسترسی مردم جنوب سیستان و بلوچستان را به خدمات پیشرفته تخصصی درمانی تسهیل خواهد کرد.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار