مدیرکل زندان‌های استان ایلام، گفت: 238 بسته مواد غذایی با همت بنیاد مستضعفان و انجمن حمایت از زندانیان در بین خانواده‌های زندانیان نیازمند، توزیع شد.
کد خبر: ۹۰۱۵۰۲
تاریخ انتشار: ۳۰ شهريور ۱۳۹۹ - ۲۳:۴۰ 20 September 2020

 به گزارش تابناک ایلام؛مجید احسانی  گفت: در راستای کمک‌های مومنانه، با همت و حمایت بنیاد مستضعفان و انجمن حمایت از زندانیان سطح استان 238 بسته مواد غذایی در بین خانواده‌های زندانیان نیازمند، توزیع شد.

وی افزود: از این تعداد 120 بسته در بین خانواده‌های زندانی نیازمند شهر ایلام، 40 بسته ایوان، 40 بسته آبدانان و 38 بسته دره‌شهر توزیع شد.

مدیرکل زندان‌های استان، اظهار کرد: بنیاد مستضعفان همواره حامی زندانیان و خانواده‌های آنان بوده است و کمک‌های مومنانه این نهاد در بین زندانیان نیازمند و خانواده‌های آنان توزیع می‌شود.

وی ادامه داد: در شرایط اقتصادی کنونی که بسیاری از خانواده‌ها به ویژه خانواده‌های زندانیانی که سرپرستشان در زندان به سر می‌برد، با مشکل مالی مواجه شده‌اند، اهدای کمک‌های مومنانه می‌تواند گوشه‌ای از مشکلات آنان را رفع کند. 

مدیرکل زندان‌های استان تصریح کرد: کمک‌های مومنانه به خانواده‌های زندانیان نیازمند با مشارکت نهادها و دستگاه‌های ذی‌ربط تداوم می‌یابد و امید است مشکلات اقتصادی مردم به ویژه خانواده‌های زندانیان مرتفع شود و مسیر اصلاح و تربیت بیش از پیش هموارتر شود./ع

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار