کد خبر: ۹۰۱۵۵۷
تاریخ انتشار: ۳۱ شهريور ۱۳۹۹ - ۰۶:۲۹ 21 September 2020

وضعیت تیم فوتبال صنعت نفت آبادان برای بیستمین دوره مسابقات لیگ برتر باشگاه‌های کشور تاکنون مشخص نشد و این در حالی است که فصل نقل و انتقالات تابستانی لیگ برتر از ششم شهریورماه سال جاری آغاز شد و تیم‌های شرکت‌کننده در لیگ برتر فوتبال پس از مشخص کردن کادر فنی خود، شروع به جذب نفرات مورد نظر کردند.

اما همانند دو فصل گذشته، طلایی پوشان بیشترین زمان ممکن را به علت مشخص نبودن وضعیت هیئت مدیره و مدیرعامل را از دست دادند. آنها که فصل گذشته تا آستانه کسب سهمیه لیگ قهرمانان باشگاه‌های آسیا پیش رفته بودند، در فصل نقل و انتقالات بیشترین ضربات را دریافت کردند.

ستاره‌های صنعت نفت آبادان که از بلاتکلیفی تیم خود خسته شده بودند، با استفاده از پایان قرارداد به بهترین پیشنهادهای خود پاسخ مثبت دادند و از نماینده شهر آبادان جدا شدند. ناصر سالاری، سیروان قربانی، محمد قریشی، حسین ساکی، عقیل کعبی، عبدالله ناصری، مسلم مجدمی، میلاد جهانی، رضا جبیره و عیسی آل کثیر بازیکنانی هستند که تاکنون در پنجره نقل و انتقالاتی از صنعت نفت آبادان جدا شدند.

صنعت نفت آبادان پس از اینکه با هدایت «دراگان اسکوچیچ» عنوان شگفتی‌ساز نیم فصل نخست لیگ نوزدهم را به خود اختصاص داد، در نیم فصل دوم با سرنوشت متفاوت روبه‌رو شد. جدایی اسکوچیچ و افزایش مشکلات مالی به علت حمایت نکردن وزارت نفت، باعث شده است که این تیم نتواند با به خدمت گرفتن بازیکنان جدید نقاط ضعف خود را برطرف کند و خیلی راحت شانس کسب سهمیه لیگ قهرمانان باشگاه‌های آسیا را از دست بدهد.

متأسفانه تیم فوتبال صنعت نفت آبادان که یکی از پرهوادارترین تیم‌های فوتبال ایران محسوب می‌شود، به فرزند سرراهی وزارت نفت تبدیل شده است. تیمی که تنها دلخوشی مردم آبادان است؛ زمان به سرعت در حال سپری شدن است و سرمربی جدید تیم فوتبال صنعت نفت آبادان که قرار بود شنبه‌شب (۲۹ شهریورماه امسال) مشخص و معرفی شود، تاکنون مشخص نشده است. معرفی نشدن جانشین بهنام سراج باعث شد با کوچ نفرات به سایر تیم‌ها دیگر بازیکن مناسبی به لحاظ فنی به این تیم اضافه نشود.

خروج ستارگان صنعت نفت آبادان و سکوت این تیم در فصل مهم نقل و انتقالات، موجب رقم خوردن روزهای سخت در بیستمین دوره لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور برای تیم نفت خواهد بود و تیم خوب فصل گذشته صنعت نفت آبادان که بازی‌های زیبایی به نمایش می‌گذاشت و نتایج خوبی هم کسب می‌کرد اکنون در آستانه فروپاشی قرار گرفته است.

موضوعی که ضعف و سکوت نمایندگان خوزستان در مجلس شورای اسلامی در مقابل تصمیمات اشتباه وزیر نفت نقش مهمی را در مشکلات اساسی ورزش خوزستان و به خصوص تیم‌های نفتی ایفا می‌کند. به هر حال امید می‌رود هرچه زودتر با انتخاب سرمربی جدید تیم نفت این تیم مردمی از بلاتکلیفی خارج شود.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار