تیم بسکتبال شیمیدر قم برای حضور پرقدرت در مسابقات فصل جدید لیگ برتر بسکتبال مردان باشگاه‌های کشور با دو بازیکن خارجی به توافق رسیده است.
کد خبر: ۹۰۱۶۶۷
تاریخ انتشار: ۳۱ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۰:۵۳ 21 September 2020

به گزارش تابناک قم، فصل 1400 – 1399 رقابت‌های لیگ برتر بسکتبال بسکتبال مردان باشگاه‌های ایران طبق برنامه‌ریزی فدراسیون بسکتبال از روز پانزدهم آبان ماه آغاز می‌شود و تیم‌های لیگ برتری در سالی که منتهی به مهمترین رویداد ورزشی جهان یعنی المپیک توکیو است، با یکدیگر پیکار می‌کنند.

این در حالی است که تیم ملی ایران مجوز حضور در توکیو را به دست آورده و تمام بازیکنان امسال تلاش می‌کنند با ارائه بهترین نمایش خود، نظر کادر فنی این تیم را برای حضور در بازی‌های المپیک جلب کنند، اتفاقی که جذابیت را در مسابقات این فصل لیگ برتر بسکتبال ایران بالاتر خواهد برد.

شیمیدر یکی از تیم‌های قدرتمند سال‌های اخیر لیگ برتر بسکتبال است که امسال نیز با توجه به چهره‌های شاخصی که به کادر فنی و بازیکنان خود اضافه کرده، از مدعیان کسب مقام قهرمانی به شمار می‌رود، تیمی که در دو فصل گذشته با جذب ستاره‌های بسکتبال ایران همواره جزو بالانشین‌های جدول رده‌بندی بوده است.

البته شیمیدر نسبت به فصل قبل رقابت‌های لیگ برتر تفاوت‌های زیادی کرده، زیرا هم کادر فنی و بازیکنان این تیم تغییر کرده‌اند و با رفتن محمدرضا اسلامی و بازیکنان شاخصی همچون جمشیدی، داوودی، کامرانی، رستم‌پور و چند چهره دیگر، مصطفی هاشمی به راس کادر فنی آمده و مهره‌های جدیدی همچون ارسلان کاظمی جذب تیم شده‌اند.

در هر حال این تیم در نقل و انتقالات لیگ برتر بسکتبال به اندازه کافی بازیکنان مدّ نظر خود را جذب کرده و مدیریت باشگاه‌ از توافق با بازیکنان جدید خارجی برای تقویت شیمیدر خبر داده، چنانکه هنریک درغوکاسیان مدیرعامل شیمیدر در گفت‌وگو با خبرنگار فارس، اظهار کرد: برای حضور پرقدرت شیمیدر قم در فصل جدید لیگ برتر بسکتبال با دو بازیکن خارجی  تقریبا تمام کرده‌ایم، دو خارجی بسیار بسیار خوب که به زودی اسامی آنها را اطلاع رسانی می‌کنیم.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار