کد خبر: ۹۰۱۸۲۸
تاریخ انتشار: ۳۱ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۶:۴۲ 21 September 2020

 

تاسیسات آبرسانی ۱۱ روستای تالش آسیب دیده است

مدیرکل مدیریت بحران وزارت نیرو گفت:تاسیسات آب شرب مربوط به ۱۱ روستای شهرستان تالش به‌دلیل بارندگی و جاری شدن سیل، دچار خسارت شده است.

به‌گزارش  روز دوشنبه پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت نیرو، "میثم جعفرزاده" افزود: ۱۰ روستا با بیش از  یکهزار و ۱۰۰ مشترک، به‌دلیل شدت خسارت با قطعی آب روبروست که تیم‌های عملیاتی در محل حاضر بوده و بازسازی تاسیسات را انجام می دهند.
وی در رابطه با خسارت‌های وارد شده از سیل به بخش برق نیز گفت: بر اثر وقوع سیل شهرستان تالش، تعداد ۱۳۷ دستگاه ترانسفورماتور تامین‌کننده برق و  سه هزار و ۴۰۰ مشترک بی‌برق شده‌اند که تیم‌های عملیاتی امور توزیع برق شهرستان تالش همراه با تجهیزات و امکانات کافی به‌صورت آماده‌باش در محل مستقر شده اند تا به محض باز شدن راه‌ها عملیات برق‌رسانی انجام شود.

جعفرزاده گفـت: تیم‌های عملیاتی برای برقراری شبکه‌های آب و برق در مناطق سیل‌زده شهرستان تالش فعالیت می کنند.

بارش ۳۳.۵ میلیمتر باران در شبانه روز گذشته در تالش سبب طغیان رودخانه ها و سیلاب شده و خسارت هایی به تاسیسات زیربنایی و راه ها وارد ساخت و محور اسالم به خلخال و پل های شهر تالش را مسدود ساخت.

شهرستان تالش با ۲۰۰ هزار نفر جمعیت در ۱۱۰ کیلومتری غرب مرکز گیلان و شهرستان آستارا با ۹۱ هزار نفر در منتهی الیه غرب این استان واقع شده اند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار