مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان ایلام:
مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان ایلام گفت: طرح مهر تحصیلی هر ساله در ابتدای سال تحصیلی جدید به منظور حمایت از دانش آموزان بی بضاعت در سراسر کشور برگزار می شود.
کد خبر: ۹۰۲۰۲۳
تاریخ انتشار: ۰۱ مهر ۱۳۹۹ - ۱۲:۲۵ 22 September 2020

به گزارش تابناک ایلام؛ حجت الاسلام  مرتضی عزیزی در مراسم توزیع ۵۰۰ بسته مهر تحصیلی در بین دانش‌آموزان بی‌بضاعت، اظهار کرد: این طرح با اهدای بسته های تحصیلی شامل بسته کامل کیف و لوازم التحریر برای مدت یک سال دانش آموزان بی بضاعت برگزار می شود.

وی تصریح کرد: این اقلام و لوازم التحریر از محل نیت واقفین عزیز و نیک اندیش کشور به منظور تحصیل و حمایت از دانش آموزان و دانشجویان بی بضاعت تامین شده است و با همکاری نهادهای حمایتی از جمله کمیته امداد امام خمینی(ره)، بهزیستی و آموزش و پرورش و همچنین موسسات خیریه در اختیار دانش آموزان بی بضاعت قرار می گیرد.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان ایلام تصریح کرد: در طول سال از محل نیت واقفین در راستای کمک به تحصیل دانش آموزان و دانشجویان بی بضاعت برنامه های ویژه ای برگزار می شود که نقش مهمی در راستای حمایت از این قشر بی بضاعت در استان دارد.

عزیزی با بیان اینکه از بزرگان استان و نیک اندیشان خیر استان دعوت می شود که در راستای ترویج فرهنگ وقف در زمینه تحصیل و ازدواج جوانان فرهنگ سازی مناسبی انجام شود، گفت: کمک به آزادسازی زندانیان جرائم غیرعمد، کمک به ساخت و توسعه امکان مذهبی از جمله مساجد، پذیرایی و اسکان زوار اربعین حسینی از جمله فعالیت هایی است از محل نیت واقفین انجام می‌گیرد.

وی با اشاره به اینکه تلاش می شود مرحله دوم طرح توزیع بسته های مهر تحصیلی در سطح استان برگزار شود، خاطرنشان کرد: واقفین و خیرین عزیم هم استانی می توانند در راستای کمک به اقشار ضعیف و به ویژه دانش اموزان بی بضاعت از طریق وقف اموال در این امر حسنه مشارکت کنند و برای این منظور می توانند به اداره کل اوقاف و امور خیریه استان مراجعه کنند.

این مراسم با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی در نماز خانه اداره کل اوقاف و امور خیریه استان ایلام برگزار شد./ح

 

ایسنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار