کد خبر: ۹۰۲۲۹۳
تاریخ انتشار: ۰۱ مهر ۱۳۹۹ - ۲۳:۳۱ 22 September 2020
رئیس شورای هیئات مذهبی گچساران گفت: به مناسبت هفته دفاع مقدس و تجدید میثاق با شهدا مراسم شبی با ستاره های شهر گچساران در کنار گلزار مطهر شهدای گچساران برگزار می شود.

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، علی مراد کاظم پور در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در گچساران اظهار کرد:  به مناسبت هفته دفاع مقدس و تجدید میثاق با شهدا مراسم شبی با ستاره های شهر گچساران در کنار گلزار مطهر شهدای گچساران برگزار می شود.

وی ادامه داد: این مراسم که توسط جمعی از جوانان هیئت های مذهبی برگزار می‌شود با رعایت دستورالعمل های بهداشتی ستاد ملی کرونا  و با حضور خانواده های محترم شهدا، ایثارگران، سبزپوشان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، نیروی انتظامی و کادر درمان با میزبانی هیئت های مذهبی گچساران برگزار خواهد شد.

رئیس شورای هیات مذهبی گچساران  با بیان اینکه ترویج فرهنگ ایثار و شهادت، ضامن بقا نظام و انقلاب و سربلندی ایران اسلامی است،بیان کرد: باید از نسلی که توانستند این دفاع را به وجود آورده و مقدس بودن آن را تثبیت کنند امانت داری کرد لذا  از این رو جمعی از جوانان هیئت های مذهبی شهرستان گچساران میزبانی این مراسم را برعهده خواهند داشت.

کاظم پور اذعان کرد: این مراسم با سخنرانی  یکی از یادگاران دفاع مقدس، همرزم شهید دکتر مصطفی چمران دکتر، شاهین محمد صادقی نماینده ادوار مجلس شورای اسلامی و رئیس سازمان بسیج جامعه پزشکی کشور و با مداحی ذاکر اهل بیت (ع) حاج سید فرزاد نجات نیا روز جمعه ۴ مهرماه راس ساعت ۲۰ در گلزار شهدا گچساران برگزار خواهد شد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار