سالار احمد زاده در گفتگو با تابناک:
رییس هیات ورزشهای زورخانه ای و کشتی پهلوانی استان کرمانشاه از برگزاری برنامه های هفته دفاع مقدس خبر داد و گفت: در این ایام، زنگ پایداری و مقاومت به یاد امام راحل و شهدا نواخته می شود.
کد خبر: ۹۰۲۴۷۲
تاریخ انتشار: ۰۲ مهر ۱۳۹۹ - ۱۱:۰۰ 23 September 2020

سالار احمد زاده در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه در خصوص برنامه های این هیئت در هفته دفاع مقدس اظهار کرد: در این هفته یادبود شهدای باستانی کار، سردار شهید حاج جهانبخش رسولی، شهید حاج حمدلله دکامی زاده و دیگر شهدای این عرصه در اولویت کار برنامه هئیت خواهد بود.

وی افزود: همچنین نواختن زنگ پایداری و استقامت به یاد امام راحل و شهدای زورخانه و دفاع مقدس، جلسه ای با رعایت موارد بهداشتی با حضور جانبازان و رزمندگان هشت سال دفاع مقدس برای تجلیل از بزرگ مردان این رشته برگزار خواهد شد.

رئیس هیئت ورزش های زورخانه ای و کشتی پهلوانی ضمن تقدیر و تشکر از امام جمعه محترم که در تمام شرایط یار و همراه هئیت و ورزشکاران است، عملکرد و فعالیت مسئولان و ورزشکاران این هئیت در کرمانشاه و شهرستان های تابع را مثبت ارزیابی کرد و گفت: تلاش مسئولین در تمام شرایط حساس به ویژه کرونا در تیم های جوانمردان جهت مرتفع کردن مشکلات مردم قابل تقدیر است.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار