استاندار قم با اشاره به اهمیت افتتاح باغ موزه انقلاب اسلامی در قم گفت: امروز باید حافظ ارزش ها باشیم و این پروژه ها را برای نسل جوان تبیین کرده و حافظ خوبی برای آرمان های انقلاب اسلامی باشیم.
کد خبر: ۹۰۲۴۹۵
تاریخ انتشار: ۰۲ مهر ۱۳۹۹ - ۱۱:۵۷ 23 September 2020

به گزارش تابناک قم، بهرام سرمست پیش از ظهر امروز  در مراسم افتتاحیه باغ موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس اظهار داشت: خدارا شاکر هستیم که در هفته دفاع مقدس توفیق داد تا از جوار شهر کریمه اهل بیت(س) شاهد افتتاح باغ موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس باشیم.

وی افزود: یاد و خاطره شهدای دفاع مقدس، امام شهدا و همچنین شهید سلیمانی را گرامی می دارم، امیداریم دِین خود را نسبت به خانواده شهدا و همه کسانی که نقش آفرینی کردند به خوبی ادا کنیم.

استاندار قم با اشاره به اهمیت افتتاح باغ موزه انقلاب اسلامی در قم خاطرنشان کرد: امروز باید حافظ ارزش ها باشیم و این پروژه ها را برای نسل جوان تبیین کرده  و حافظ خوبی برای آرمان های انقلاب اسلامی باشیم.

به گزارش تسنیم، موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس قم از مصوبات سفر رهبر انقلاب اسلامی به قم در سال 1389 به شمار می رود که در فضایی به وسعت 32 هکتار در میدان مفید قم احداث شده است.

مراکزی از جمله گالری، آمفی تئاتر، کتابخانه تخصصی و مرکز اسناد در مساحتی حدود پنج هکتار در این موزه احداث شده و 27 هکتار نیز به باغ موزه اختصاص داده شده است.

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار