همزمان با هفته دفاع مقدس :
به گزارش تابناک سمنان: امیر کهربایی سرپرست اداره کل زندان‌ها و اقدامات تأمینی و تربیتی سمنان، گفت: همزمان با هفته دفاع مقدس و در آئینی معنوی، زمینه آزادی ۴۰ زندانی جرایم نقدی و غیرعمدی در سطح استان فراهم شد.
کد خبر: ۹۰۲۵۸۸
تاریخ انتشار: ۰۲ مهر ۱۳۹۹ - ۱۵:۴۰ 23 September 2020

۴۰ زندانی جرایم غیر عمد استان سمنان به آغوش خانواده بازگشتند

سرپرست اداره کل زندان‌ها و اقدامات تأمینی و تربیتی سمنانظهر چهارشنبه در مراسم آزادسازی زندانیان جرایم غیر عمد استان سمنان همزمان با هفته دفاع مقدس به میزبانی زندان مرکزی سمنان، با بیان اینکه زمینه آزادی ۴۰ زندانی در سطح استان فراهم شد، بیان کرد: این اقدام یکی از برنامه‌های گرامی داشت چهلمین سالگرد دفاع مقدس بود که با همکاری ستاد دیه، معاونت فرهنگی دادگستری کل استان، حمایت از زندانیان و خیران نیک‌اندیش استان صورت گرفت.

وی با بیان اینکه ۴۰ زندانی جرایم غیرعمد زندان‌های استان سمنان با کمک یک میلیارد تومانی مردمی به خانه بازگشتند، افزود: یکی از زندانیان آزاد شده که به دلیل جرایم غیرعمد مالی در زندان به سر می‌برد، خود از ایثارگرانی بود که در دوران دفاع مقدس لباس رزم به تن داشت و این نشان می‌دهد که خوشبختانه تلاش برای آزادی زندانیان جرایم غیرعمد برکات خوبی داشته است.

سرپرست اداره کل زندان‌ها و اقدامات تأمینی و تربیتی استان سمنان با بیان اینکه هنوز ۴۹ زندانی دیگر جرایم غیر عمد در استان محبوس هستند، بیان داشت: امید است زمینه آزاد سازی این زندانیان نیز با کمک خیران نیک‌اندیش استان سمنان فراهم شود.

کهربایی با بیان اینکه زندانیان جرایم غیرعمد بزهکار نیستند و بدهکارانی هستند که باید آزاد شوند، تاکید کرد: مجموع بدهی زندانیان جرایم غیر عمدی در سطح استان سمنان ۲۳ میلیارد تومان برآورد شده که در صورت تأمین می‌توانیم شاهد آزاد سازی این افراد نیز باشیم.

مدیرکل بنیاد حفظ آثار دفاع مقدس سمنان نیز در این مراسم ضمن بیان اینکه آزادسازی زندانیان جرایم غیرعمد ابتکاری در برنامه‌های هفته دفاع مقدس در استان بود که خوشبختانه با کمک خیران و بخشش طلبکاران این امر صورت گرفت، گفت: یکی از محاسن آزاد سازی زندانیان ترویج حس نوع‌دوستی و کمک به یکدیگر در بستر جامعه است که آثار و برکات فراوانی خواهد داشت.

سرهنگ محمد حسن سلامی با بیان اینکه ستادی برای گرامی داشت هفته دفاع مقدس با توجه به اقدامات فرهنگی اداره‌کل زندان‌ها و اقدامات تأمینی و تربیتی استان سمنان تشکیل شد، بیان داشت: برنامه ریزی برای گرامی‌داشت هفته دفاع مقدس با اجرای برنامه‌های متنوع فرهنگی یکی از کارویژه‌های این ستاد محسوب می‌شود.

لطفا مارا در شبکه های اجتماعی یاری کنید:

اینستاگرام تابناک سمنان
Email: semnantabnak@gmail.com
منبع: مهر

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار