در بیانیه‌ای تاکید شد؛
بیانیه شورای ائتلاف نیرو‌های انقلاب اسلامی استان سمنان به مناسبت هفته دفاع مقدس بر ضرورت رفع مشکلات مردم با به کارگیری افرادی از جنس شهید سلیمانی تاکید کرد.
کد خبر: ۹۰۲۸۶۶
تاریخ انتشار: ۰۳ مهر ۱۳۹۹ - ۱۴:۰۲ 24 September 2020

 رفع مشکلات امروز کشور مردانی از جنس سلیمانی‌ها طلب می‌کند

به گزارش تابناک سمنان شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی استان سمنان، در اطلاعیه‌ای خواستار توجه به برطرف کردن مشکلات مردم در زمینه‌های مختلف اقتصادی شد و نوشت: دوران دفاع مقدس، مقطع بی‌نظیر تاریخ انقلاب اسلامی است که به تعبیر مقام معظم رهبری (دام‌ظله) تمام ویژگی‌های خوب و باارزش ملت بزرگ ایران در کنار هم قرار گرفت و حماسه‌ای خلق کرد و تصویری از عظمت، استقامت، پایداری و مقاومت مردم ایران را به نمایش گذاشت که هم الگویی برای تمام آزادی‌خواهان جهان شد و هم درس عبرتی برای قدرت‌های زورگو و قدرت‌طلب دنیا که بدانند جنس و ماهیت مردم ایران از دیگر ملت‌ها جدا است.

در این پیام آمده است: پیام بزرگ دفاع مقدس این بود که ملت رشید ایران اسلامی با تمسک به همان دو یادگار گران‌بهای پیامبر عظیم‌الشأن اسلام (ص) یعنی قرآن و اهل‌بیت (ع) و برخورداری از اراده‌ای پولادین و ایمان خلل‌ناپذیر مانند مولای خود، اباعبدالله الحسین (ع) زیر با ظلم و ستم نمی‌رود و با درس گرفتن از حادثه عاشورا برابر هرگونه ستم با تمام توان تا پای جان می‌ایستد و از شرف و عزت خود دفاع می‌کند.

در این بیانیه می‌خوانیم: ملت بزرگ ایران در هشت سال دفاع مقدس سرمایه‌های بزرگی را از دست داد و بهترین عزیزان خود را فدای دین و مملکت کرد، اما استقلال و عزتی به دست آورد که او را در همه میادین بعد از دفاع مقدس پیروز گردانیده است. افتخارات به دست آمده در دفاع مقدس سرمایه بزرگی است که متعلق به همه ملت ایران است و امروزه که به فرموده رهبر بصیر انقلاب، خطر تحریف آن را تهدید می‌کند و همه وظیفه دارند در راستای حفظ آن کوشش کنند.

شورای ائتلاف در این بیانیه تاکید می‌کند: مشکلات اقتصادی، فساد، تبعیض، اشرافی‌گری و عدم شفافیت و صداقت بعضی از مسئولان بزرگ‌ترین زمینه‌های نارضایتی مردم در نظام اسلامی بوده که با فاصله گرفتن از فرهنگ دفاع مقدس گریبانگیر جامعه اسلامی شده و راه علاج آن هم بازگشت به آن فرهنگ ناب است. رفع مشکلات امروز مردم، مردانی از جنس رجایی‌ها، باکری‌ها، همت‌ها، سلیمانی‌ها و… طلب می‌کند؛ نه مسئولانی که رفتار، کردار و وضع زندگی آنان هیچ قرابتی با جنس مردم ندارد.

در انتهای این بیانیه آمده است: نظام اسلامی با اعتماد به مردم، اختیار انتخاب جنس مسؤولان را به خود آنان سپرده شده است و قطعاً بصیرت، هوشیاری و اراده مردم همان‌گونه که سرنوشت دفاع مقدس را با پیروز رقم زد، می‌تواند در این مقطع حساس هم با پیروی صرف از ولایت‌فقیه آینده‌ای خوب برای ایران اسلامی پایه‌گذاری کند.

لطفا مارا در شبکه های اجتماعی یاری کنید:

اینستاگرام تابناک سمنان
Email: semnantabnak@gmail.com
منبع: مهر

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار