جانشین فرمانده انتظامی استان از شناسایی و دستگیری سارق حرفه ای خودرو و منازل شهرستان های دلیجان، قم و کاشان با اعتراف به ۲۵فقره سرقت خبر داد.
کد خبر: ۹۰۳۶۲۹
تاریخ انتشار: ۰۵ مهر ۱۳۹۹ - ۱۶:۵۰ 26 September 2020



به گزارش تابناک مرکزی،سرهنگ "یوسف سپهوند" افزود: در پی وقوع چند فقره سرقت قطعات و محتویات داخل خودرو و نیز سرقت از منازل مسکونی در سطح شهرستان دلیجان، بررسي تخصصي موضوع به صورت ويژه در دستور كار كارآگاهان پليس آگاهي اين شهرستان قرار گرفت.
این مقام مسئول ادامه داد: در مراحل تحقيقات تخصصي كارآگاهان پليس، سرانجام سارق سابقه داری را در اين خصوص شناسايي و هنگامي كه در حال رانندگي با خودرويي كه از شهرستان كاشان سرقت كرده بود، دستگير شد.
جانشین فرمانده انتظامی استان مرکزی یادآور شد:سارق دستگیر شده که در ابتدا هویت خود را غیرواقعی معرفی کرده بود، پس از مشخص شدن هویت واقعی اش در بازجویی فنی پلیس به جرم خود مبنی بر ۲۱ فقره سرقت خودرو های پراید مدل پایین و نیز۴ فقره سرقت از منازل مسکونی در شهرستان های قم ، کاشان و دلیجان اعتراف کرد.
سرهنگ سپهوند بیان داشت: در مراحل بازجويي هاي كارآگاهان پليس مشخص شد كه اين فرد پس از سرقت قطعات داخلی خودروهای سرقتی، خودروها را به صورت بلا صاحب در شهر جدیدی که قصد سرقت از آن شهر را داشته، به صورت بلا صاحب رها می کرده است .
این مقام انتظامی با اشاره به کشف خودروهای سرقتی در محل های سرقت و تحویل آنها به مالکان افزود: متهم دستگیر شده در این عملیات پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به دستگاه قضائی معرفی شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار