رئیس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس:
دکتر علیرضا منادی درباره ادامه فعالیت پنج هزار نیروی آموزشیاران نهضت سواد آموزی گفت: بر این اساس با پیگیری های صورت گرفته قانون الحاق یک ماده به قانون تعیین تکلیف استخدامی معلمان حق التدریس و آموزشیاران نهضت سواد آموزی توسط هیات دولت تصویب و ابلاغ گردید.
کد خبر: ۹۰۴۱۰۰
تاریخ انتشار: ۰۶ مهر ۱۳۹۹ - ۱۷:۵۶ 27 September 2020

به گزارش تابناک تبریز،دکترعلیرضا منادی رئیس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس اظهار کرد: بنا بر این قانون تعیین تکلیف استخدامی معلمین حق‌التدریسی و آموزشیاران نهضت سوادآموزی در وزارت آموزش و پرورش (مصوب 13/6/1397 مجلس شورای اسلامی) در صورت عدم پذیرش (عدم قبولی) در آزمون، استفاده و فعالیت این نیروها به صورت حق التدریس در وزارت آموزش پرورش بلا مانع می باشد.

وی در ادامه افزود: با توجه به میزان معلمان بازنشسته ای که طی سالیان آتی بازنشسته خواهند شد، بدون شک وزارتخانه به این تعداد از نیروها نیاز خواهد داشت که تنها مشکل از سوی دولت کمبود اعتبارات عنوان می شد که در این باره بار ها در کمیسیون مباحثه داشتیم.

نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو تصریح کرد:آئین نامه اجرایی بند (2) قانون الحاق یک در هیات محترم وزیران با اصلاح این آئین نامه و همچنین با نظر مساعد کمیسیون این تعداد از نیروها می توانند کما فی سابق فعالیت نمایند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :