مدیر عامل سازمان متخصصین و مدیران ایران و مدیران این سازمان با سید حمید موسوی شهردار منطقه یک دیدار کردند.
کد خبر: ۹۰۵۸۹۳
تاریخ انتشار: ۱۲ مهر ۱۳۹۹ - ۱۲:۲۳ 03 October 2020

به گزارش شوراآنلاین و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه یک، سید حمید موسوی شهردار این منطقه در دیدار با مدیر عامل سازمان متخصصین و مدیران ایران و مدیران آن سازمان اظهار داشت: تعامل موثر با مراکز علمی، شرکت های دانش بنیان و استارآپ ها می تواند به شکل گیری مدل مدیریت شهری کارآمد تر در شمال تهران کمک کند.

وی افزود: اگر تخصص در مدیریت شهری، محوریت پیدا کند، شهرمان آبادتر، هزینه هایمان پایین تر و دسترسی مان به راه های جدید برای کسب و کارها تسهیل خواهد شد.

موسوی گفت: با تعامل بیشتر و نزدیک تر با سازمان ها و شرکت هایی که در آن ها تخصص حرف اول را می زند می توانیم به اقتصاد شهر کمک و مشکلات کسب و کارها را تا حدود زیادی مرتفع نماییم.

شهردار منطقه یک خاطرنشان ساخت: در دوره جدید مدیریت شهری در منطقه یک، با افتتاح مراکز نوآوری و فناوری در بوستان جمشیدیه و همچنین موزه پروفسور حسابی، قدم هایی در راستای پیوند دانشگاه، صنعت و مدیریت برداشته شده است که بر آن هستیم این گونه اقدامات را تقویت کنیم.

ایمان مصدری مدیر عامل سازمان متخصصین و مدیران ایران نیز بیان داشت: با توجه به سیاست کلی شهرداری منطقه یک که تبدیل فضای سرمایه گذاری در بخش مسکن به سرمایه گذاری در بخش گردشگری است، پیشنهاد می شود جلساتی با پژوهشگاه سرمایه گذاری گردشگری که با ۳۴۰۰ استارت آپ در ارتباط هستند، برگزار شود تا بتوانیم از میان آن ها تعدادی را که بر موضوعات کسب و کار در شمال تهران اشراف و در درآمدزایی مهارت دارند، طی روند کارشناسی انتخاب کنیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار