نیاز به کمک برای خرید تجهیزات کمک آموزشی:
به گزارش تابناک سمنان: علیرضا شریفی نژاد معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار سمنان گفت: بانک‌های عامل استان سمنان در خرید تجهیزات آموزشی برای دانش آموزان بی بضاعت با پرداخت تسهیلات قرض‌الحسنه با دستگاه‌های اجرایی و ستادی مربوط همکاری کنند.
کد خبر: ۹۰۵۹۶۴
تاریخ انتشار: ۱۲ مهر ۱۳۹۹ - ۱۵:۳۶ 03 October 2020
معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار سمنان روز شنبه ۱۱ مهرماه در جلسه پرداخت تسهیلات قرض‌الحسنه به والدین ناتوان در خرید تجهیزات کمک آموزشی دانش آموزان در سالن غدیر استانداری گفت: کرونا ویروس علاوه بر اینکه زندگی اقشار مردم در بخش‌های اقتصادی و اجتماعی را تحت تاثیر قرار داد، در تحصیل دانش آموزان هم مشکلاتی ایجاد کرد.
علیرضا شریفی نژاد خاطر نشان کرد: با الکترونیکی شدن آموزش‌ها از سوی آموزش و پرورش، دانش آموزان نیازمند تجهیزات آموزشی هستند که باید برای تامین این تجهیزات برای دانش آموزان بی بضاعت اقدام کرد.
معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری سمنان تصریح کرد: بانک‌های عامل در قالب اعطای تسهیلات قرض الحسنه به والدینی که توان خرید اقلام آموزشی را ندارند، همکاری کنند.
شریفی نژاد اضافه کرد: دانش آموزان به عنوان آینده سازان جامعه هستند و از هر کمکی که از دست مان بر می‌آید، نباید برای تامین اقلام آموزشی دانش آموزان کوتاهی کنیم.
لطفا مارا در شبکه های اجتماعی یاری کنید:
اینستاگرام تابناک سمنان
Email: semnantabnak@gmail.com

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار