خلیلی معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان سینمایی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: ما برای اجرای طرح پردیس سینمایی امید ابتدا در شهر نهاوند که با دیدن شور و اشتیاق مسئولان اقدام کردیم، مذاکرات اولیه انجام و حتی تفاهم نامه هم منعقد شد؛ اما کار عملی تاکنون صورت نگرفت و بنابراین تصمیم گرفتیم در استان همدان جابه جایی پروژه را داشته باشیم.
کد خبر: ۹۰۶۲۹۶
تاریخ انتشار: ۱۳ مهر ۱۳۹۹ - ۲۳:۱۸ 04 October 2020
مسئولین نهاوند یا در خواب خرگوشی هستند یا ناتوان در گرفتن مطالبات مردم شهرستان

خبر رسید که امتیاز پردیس سینمایی شهرستان نهاوند به شهر اسدآباد داده شد و دوباره امید دوست داران سینما  را نا امید شد.
 
به گزارش تابناک همدان از نهاوند، شنیده می‌شود که مسئولین نتوانسته اند یک زمین برای احداث این پردیس سینمایی در شهرستان پیدا کنند تا نهاوند هم صاحب سینما شود چرا ... خدا عالم است؟

پس مردم نهاوند همچنان در حسرت سینما باید بمانند 

قابل توجه مسئولان نهاوند؟! پردیس سینمایی امید که قرار بود در نهاوند اجرا شود به اسدآباد رفت و تفاهم‌نامه پروژه احداث سینمای امید در شهرستان اسدآباد منعقد شد.

خلیلی معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان سینمایی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در این مراسم گفت: ما برای اجرای طرح پردیس سینمایی امید ابتدا در شهر نهاوند که با دیدن شور و اشتیاق مسئولان اقدام کردیم، مذاکرات اولیه انجام و حتی تفاهم نامه هم منعقد شد؛ اما چندی نگذشت که آن شور و اشتیاق در آن شهر ایجاد نشد و کار عملی صورت نگرفت؛ تصمیم گرفتیم در استان همدان جابه جایی پروژه را داشته باشیم.

وی با بیان اینکه گزینه بعدی ایجاد پردیس سینمایی شهرستان اسدآباد بود که به دنبال اتفاقی که در نهاوند افتاد سعی کردیم با یک حساسیت‌های ویژه این تفاهمنامه در اسدآباد اجرا شود.

حیدری‌خلیلی با اشاره به ساخت و احداث نخستین پردیس سینمایی استان همدان در شهرستان اسدآباد گفت: پیش از اسدآباد قرار بود این پروژه در شهرستان نهاوند اجرا شود که به علت عملی نشدن این امر، سازمان امور سینمایی نسبت به جابه جایی طرح و انتقال آن به شهرستان اسدآباد تصمیم گرفت.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار