رئیس اداره صمت شهرستان قرچک گفت: بازرسان اداره صمت در بازدیدهای روزانه خود انبار مواد لبنیاتی را کشف کردند که بیش از ۱۱ هزار کیلو انواع کره، شیر، پنیر و غیره در آن احتکار شده بود.
کد خبر: ۹۰۶۵۴۹
تاریخ انتشار: ۱۴ مهر ۱۳۹۹ - ۱۶:۳۶ 05 October 2020
کشف بیش از ۱۱ هزار کیلوگرم لبنیات احتکاری در قرچک

بهنام میرزایی رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان قرچک در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در خصوص کشف انواع مواد لبنی در قرچک اظهار کرد: بازرسان اداره صمت طی بازدیدهای روزانه انباری از مواد لبنیاتی را کشف کردند که اقلام موجود در انبار از قبیل کره، پنیر، شیر و غیره در آن موجود بود که تاریخ‌های موجود بر روی اقلام مثل کره و پنیرها برای گذشته بوده و به همین دلیل این انبار احتکار محسوب می‌شود.

وی گفت: عدم اعلام مکان انبار به اداره صمت و امتناع از عرضه باعث شد تا اموال موجود توقیف و پرونده واحد به اداره تعزیرات ارسال شود.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان قرچک تصریح کرد: در انبار کشف شده اقلام موجود ۲ هزار و ۵۶۵ کیلوگرم کره خوراکی، ۷ هزار و ۹۰۰ کیلوگرم شیر و یک‌هزار کیلوگرم پنیر که ارزش ریالی این اقلام حدود ۶۷۷ میلیون و ۷۱۰ هزار ریال است.

میرزایی تأکید کرد: هر کدام ازتولیدکنندگان و اصناف که انباری برای فعالیت خود دارند و به اداره صمت معرفی نکرده باشند در بازرسی‌های انجام گرفته توسط کارشناسان کشف شود به عنوان انبار محل احتکار مواد محسوب می‌شود.

وی در پایان خاطرنشان کرد: از همه مردم می‌خواهم در صورت مشاهده چنین انبارهایی که در سطح شهر وجود دارد با شماره ۱۲۴ تماس حاصل کنند و موارد را گزارش تا کارشناسان اداره صمت این موضوع را به طور کامل بررسی کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار