با حضور در شهرستان ورامین؛
ورامین- مشکلات مردم ورامین با مدیرکل کمیته امداد استان تهران درمیان گذاشته شد.
کد خبر: ۹۰۶۹۱۲
تاریخ انتشار: ۱۵ مهر ۱۳۹۹ - ۱۷:۵۸ 06 October 2020

سیدابوالفضل پرپنچی ظهر سه شنبه در شانزدهمین سفر خود به شهرستان‌های استان تهران، به منظور اجرای طرح تکریم ارباب رجوع که با هدف رعایت پروتکل‌های بهداشتی و رعایت فاصله گذاری به صورت چهره به چهره در محل ادارات کمیته امداد انجام می‌شود به همراه معاون حمایت و سلامت خانواده و مشاور امور جوانان این نهاد در حاشیه گفتگو با متقاضیان در کمیته شهرستان ورامین در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در این ملاقات‌ها پس از بررسی شرایط زندگی یکی از متقاضیان دارای بیمار ریوی که برای تأمین تجهیزات پزشکی مورد نیاز خود دچار مشکل بود، مبلغ پنج میلیون تومان بلاعوض مساعدت و دستورات لازم برای پرداخت فوری وام کارگشایی را صادر شد.

پرپنچی در ادامه با دو سالمند بیمار و زمین گیر تحت حمایت کمیته امداد ورامین به مناسبت هفته بزرگداشت سالمند به همراه معاون حمایت و سلامت خانواده و رئیس اداره کمیته امداد ورامین دیدار و از آنها عیادت کرد و در این دیدارها با اهدا کارت هدیه و سبد کالا از آنها تقدیر و تجلیل کرد.

مدیرکل کمیته امداد استان تهران بعد از دیدار با سالمندان تحت حمایت با حسین کاغذلو، فرماندار شهرستان ورامین دیدار و گفت و گو کرد.

وی در نشست با فرماندار شهرستان ورامین با اشاره تشکیل دبیرخانه طرح هر «کارمند یک فرزند معنوی» در استانداری تهران، گفت: این طرح با هدف مشارکت کارکنان دستگاه‌های دولتی و خصوصی برای حمایت مادی و معنوی از ایتام و محسنین نیازمند تحت حمایت کمیته امداد، اجرایی و دبیرخانه این طرح در استانداری تهران تشکیل شد.

پرپنچی با اشاره به اینکه هم اکنون شش هزار و ۶۴۰ کارمند در بخش‌های دولتی و خصوصی در قالب این طرح با این نهاد همکاری دارند، گفت: کارمندان می‌توانند از طریق نماینده گان ادارات در استانداری نسبت به ثبت نام و عضویت در این طرح اقدام کنند.

مدیرکل کمیته امداد استان تهران، همچنین به بهره مندی از ظرفیت‌های فرمانداری ورامین برای تهیه دستگاه‌های آموزشی از راه دور مانند تبلت اشاره و بیان کرد: با همکاری و بهره مندی از ظرفیت‌های فرمانداری و کمیته امداد و سازمان اوقاف ورامین نسبت به تهیه و اهدای تبلت به دانش آموزان نیازمند کمک شود.

وی در پایان سفر یک روزه خود با حجت الاسلام سید محسن محمودی، امام جمعه موقت شهرستان ورامین و رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران دیدار و گفت و گو کرد.

پرپنچی با تأکید بر تحقق ۹۸ درصدی عملکرد شش ماهه زکات در شهرستان ورامین، برای کمک به جمع آوری و ترویج زکات در بین مردم از وی تقدیر و تشکر کرد.

محمودی نیز در دیدار با وی ضمن تقدیر از این اقدام پسندیده گفت: این حرکت برای تمام مدیران الگو است و ضروری است که مدیران تا در مسئولیت و مسند هستند قدر بدانند و به مردم خدمت کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار