فرمانده انتظامی پردیس از عملیات مسلحانه پلیس برای دستگیری متهم شیشه‌ای مسلح در بومهن خبر داد.
کد خبر: ۹۰۷۰۷
تاریخ انتشار: ۱۶ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۶:۲۲ 07 September 2015
سرهنگ مهیار رستگاری فرمانده انتظامی پردیس با اعلام این خبر، اظهار داشت: متهم 30 ساله‌ای که دارای چندین فقره پرونده اتهام در چندین  مرجع قضایی بود، صبح امروز با تلاش ماموران انتظامی شهرستان پردیس دستگیر شد.

فرمانده انتظامی پردیس به بیان جزئیات این دستگیری پرداخت و تصریح کرد: پلیس با اشراف اطلاعاتی متوجه حضور این فرد سابقه‌دار در بومهن شد و با برنامه‌ریزی‌های اطلاعاتی و عملیاتی سر صحنه حضور یافت اما متهم که به دلیل استعمال ماده مخدر شیشه حالت عادی نداشت شروع به تیراندازی به سمت پلیس کرد.

سرهنگ رستگاری ادامه داد: متهم دارای دو قبضه سلاح وینچیستر و یک قبضه کلت بود و با توجه به نداشتن حالت عادی با ماموران درگیر شد که ماموران پلیس نیز به مقابله با این متهم پرداخته و توانستند با درایت ویژه پای متهم را مورد هدف قرار داده و این فرد را مجروح کنند.

این مقام انتظامی با بیان این مطلب که این عملیات از ساعت 8 و نیم صبح امروز شروع شد و در ساعت 11 به اتمام رسید، اظهار داشت: خوشبختانه هیچ کدام از ماموران پلیس در این عملیات آسیبی ندیدند.

وی از دادستان شهرستان پردیس به خاطر دستور قاطع و به موقع‌اش تشکر کرد و خاطرنشان کرد: شهروندان بومهن نیز با تجمع در محل از اقدامات پلیس ابراز رضایت کردند.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار