امروز در مراسمی با حضور رییس کمیته امداد امام خمینی (ره) و مسولان استانی، سالن همایش‌های ۴۰۰ نفره کمیته امداد کردستان در روستای قار افتتاح شد.
کد خبر: ۹۰۷۲۴۳
تاریخ انتشار: ۱۶ مهر ۱۳۹۹ - ۱۵:۲۹ 07 October 2020
به گزارش خبرنگار تابناک در کردستان، آیین بهره برداری از سالن همایش ۴۰۰ نفره سردار شهید حاج قاسم سلیمانی اردوگاه علی‌بن‌ابیطالب سنندج، امروز چهارشنبه با حضور مرتضی بختیاری رییس کمیته امداد امام خمینی (ره)، استاندار کردستان، ماموستا فایق رستمی نماینده کردستان در مجلس خبرگان رهبری، محسن فتحی نماینده مردم سنندج، کامیاران و دیواندره در مجلس شورای اسلامی و برخی مسوولان استانی برگزار شد.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) کردستان در آیین بهره‌برداری از این سالن با بیان اینکه این هدیه رهبرمعظم انقلاب به مردم منطقه است، اظهار داشت: این اردوگاه هر ساله میزبان مددجویانی از استان‌های دیگر است که بدلیل نداشتن سالن آمفی تئاتر دارای نقص بود.

محمدرسول شیخی زاده افزود: این مجموعه با متراژ یک هزار و ۱۹۶ مترمربع، دارای ۴۰۰ نفر ظرفیت و برای ساخت آن هشت میلیارد تومان اعتبار هزینه شده که ۴ میلیارد تومان آن از محل فروش املاک استان، ۲ میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان اعتبارات کمیته امداد و یک میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان از اعتبارات استانی است.

وی به تحت پوسش بودن ۱۵ هزار دانش آموز و ۲ هزار دانشجو و طلبه اشاره کرد و گفت: بیش از ۱۴ هزار بسته لوازم التحریر برای دانش اموزان نیازمند فراهم گردیده که بزودی توزیع می‌شود.
همچنین در این آیین از سردیس شهید سردار قاسم سلیمانی رونمایی شد
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار