محسنی بندپی:
استاندار تهران با اشاره به کنترل پالایشگاه‌ها در فصل سرما جهت جلوگیری از سوخت مازوت گفت: کنترل آلودگی هوا برای جلوگیری از شیوع کرونا ضروری است.
کد خبر: ۹۰۷۷۳۷
تاریخ انتشار: ۱۹ مهر ۱۳۹۹ - ۱۳:۴۱ 10 October 2020

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی وزارت کشور ، انوشیروان محسنی بندپی در جلسه شورای هماهنگی ترافیک با اشاره به آغاز فصل سرما اظهار داشت: در نیمه دوم سال با موضوع وارونگی، آلودگی و سکون هوا مواجه هستیم که بر اساس یافته آخرین یافته های سازمان جهانی بهداشت احتمال افزایش بیماری کرونا نیز وجود دارد لذا حساسیت و دقت در این موضوع اولویت خاصی دارد.
وی ادامه داد: کنترل آلودگی هوا باید دستور کار باشد و مراکز معاینه فنی هم از تردد ماشین های دودزا جلوگیری کنند و نظارت کافی انجام شود.
استاندار تهران تصریح کرد: مقرر شد لیست پالایشگاه‌ها، نیروگاه‌ها و صنایع سنگین که در شش ماهه اول سال از گاز طبیعی استفاده می کنند و شاید در زمستان به سبب پایین آمدن فشار گاز از سوخت سنگین استفاده کنند احصا و تمهیدات لازم در نظر گرفته شود تا از سوخت طبیعی استفاده کنند تا مشکلی از لحاظ آلودگی هوا و سوخت مازوت شاهد نباشیم.
محسنی بندپی سپس گفت: در زمینه موتورسیکلت ها نیز باید تمهیدات لازم دنبال شود و شناسنامه‌دار کردن موتورسیکلت ها نقش موثری در این زمینه خواهد داشت چرا که یکی از منابع آلاینده هوا محسوب می شوند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار