مدیرکل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد گفت: مشکلات زیرساختی برنامه شاد برای آموزش غیرحضوری دانش‌آموزان در کهگیلویه و بویراحمد در حال رفع شدن است.
کد خبر: ۹۰۷۷۴۹
تاریخ انتشار: ۱۹ مهر ۱۳۹۹ - ۱۴:۱۳ 10 October 2020
مدیرکل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد گفت: مشکلات زیرساختی برنامه شاد برای آموزش غیرحضوری دانش‌آموزان در کهگیلویه و بویراحمد در حال رفع شدن است.
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، هادی زارع‌پور اظهار کرد : مشکلات زیرساختی برنامه شاد برای آموزش غیرحضوری دانش آموزان در کهگیلویه و بویراحمد در حال رفع شدن است.
وی گفت: برنامه شاد از فرصت‌های آموزش غیرحضوری است که مشکلات زیرساختی آن دغدغه های را برای اولیاء دانش آموزان بوجود آورده است.
مدیرکل آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد گفت:با استفاده از گزارشهای اولیاء دانش آموزان و بررسی مسؤولان فناوری ادارات آموزش و پرورش بیش از 30 اشکال زیر ساختی و اجرایی برنامه شاد برای آموزش احصا و به وزارت آموزش و پرورش برای مرتفع شدن ارائه شد.
 زارع‌پور گفت: وزارت آموزش و پرورش نیز با گزارش‌گیری از سراسر کشور در صد رفع مشکلات این برنامه از جمله زیرساخت‌های اینترنتی، برنامه ای و اجرایی شبکه آموزش دانش آموزان است.
وی افزود: با وجود اشکالات این برنامه آموزشی متوقف نشده و به صورت مدرسه تلویزیون سراسری-آموزش حضوری و استفاده از شبکه‌های دیگر فضای مجازی در حال انجام است.
مدیرکل آموزش و پرورش استان گفت: تاکنون 18هزار و 173درسنامه-فایل صوتی وتصویری ونمونه سئوال در قالب محتوای آموزشی برای آموزش‌های غیرحضوری تهیه شده است.
وی گفت: برای معلمان نیز 229 هزار و 775 نفر ساعت در 9 دوره آموزشی کارگاه آموزش غیرحضوری برگزار شد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار